تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 27 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):ایمان یک درجه بالاتر از اسلام است, و تقوا یک درجه بالاتر از ایمان است و به فـرزنـد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806673604




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

موج انصراف داوطلبانه از دريافت يارانه در استان يزد رو به گسترش است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۴ فروردين ۱۳۹۳ (۹:۴۴ق.ظ)
استاندار يزد: موج انصراف داوطلبانه از دريافت يارانه در استان يزد رو به گسترش است استاندار يزد گفت: اميدواريم از نظر انصراف داوطلبانه از دريافت يارانه استان يزد پيشتاز ساير استان ها باشد.
به گزارش خبرگزاري موج، ميرمحمدي گفت: مرحله اول طرح هدفمندي يارانه ها در دولت قبل به اجرا درآمده و قانون هدفمندي يارانه ها در تاريخ 23 دي ماه 88 در مجلس شوراي اسلامي به تصويب رسيد و قرار بر اين بود كه اين قانون با افزايش قيمت حاملهاي انرژي به نحوي عمل كند كه تا پايان برنامه پنجساله پنجم قيمت حامهاي انرژي تا 90 درصد فوب خليج فارس برسد و براي حاملهاي انرژي داخل کشور مثل بنزين، نفت، نفت كوره، نفت سفيد و گاز تاحدود 75 درصد قيمت صادراتي و ساير كالاهايي هم كه مشمول اين قانون بود، تعيين قيمت شده بود كه تا چه سطحي بايد برسد.
وي افزود: همچنين مقرر شده بود که منابع حاصل از اين قانون 50 درصد براي كارهاي توليدي، تأمين اجتماعي، سلامت، رفع بيكاري، اشتغال و حمل و نقل و فعاليتهاي اينگونه باشد،30 درصد براي امر توليد و بهسازي واحدهاي توليدي،20 درصد كاهش مصرف انرژي و در نهايت اين منابع در ارتباط با افزايش هزينه هاي دولت و طرحهاي عمراني كه ناشي از افزايش قيمتهاست قرار گيرد.
استاندار يزد ادامه داد: منتهي در دولت قبل هدفمندي يارانه ها تقريبا از اهداف خود منحرف و روي پرداختهاي نقدي متمركز شد در بعضي موارد كمكهايي در ارتباط با درصدي از تسهيلات بانكي منظور شد ولي به اهداف خود قانون عمل نشد.
وي اضافه كرد: روش اجراي اين قانون در مرحله اول به صورتي بود كه به هرحال براي مرحله دوم با يك ذهنيت مطلوبي از سوي مردم مواجه نيستيم، چون مردم ما به هر صورت شاهد افزايش قيمت شديد در مرحله اول بودند.
عالي ترين مقام اجرايي استان خاطر نشان ساخت: قيمتها بعضا به چندين برابر رسيد و تورم و گراني سنگيني در جامعه ايجاد كرد به نحوي كه مردم از دريافت 45 هزار تومان پشيمان بودند و درخواستشان اين بود كه ما اين يارانه را نمي خواهيم ولي قيمتها را به قبل برگردانيد. اين شرايط موجود ماست و ما به هرحال بايد الآن بصورتي عمل كنيم كه اعتماد مردم در مرحله دوم هرچه بيشتر قويتر و عميق تر شود.كار به هرحال دشوار است، منتهي نقاط قوت و ضعفي كه در پيش داريم را اگر بررسي كنيم، براي مرحله دوم اجراي قانون هدفمندي يارانه ها جاي اميدواري فراوانيست.
وي تصريح كرد: برداشت من اين است كه الآن موج انصراف داوطلبانه در استان يزد رو به گسترش است و اميدواريم كه اين همكاري عمومي بصورتي باشد كه دولت توان اجراي اهداف اين قانون را بيش از پيش پيدا كند و پاسخ مناسبي به نيازهاي مردم نيازمند بدهد.
وي گفت: باتوجه به اينكه مردم استان يزد مردمي متدين و خيّر و باگذشت و در عين حال قناعت پيشه هستند، طبيعي است كه اين پيشتازي را خواهند داشت و در آماري كه بعد از اين مرحله ثبت نام خواهيم داشت، مشخص خواهد شد كه انشاا... استان يزد جزو استانهاي اول در زمينه انصراف داوطلبانه در كشور خواهد بود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن