تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سلام را رواج ده تا خير و بركت خانه ‏ات زياد شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821160451




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ایزوایکو توانایی ساخت انواع شناور و سازه های نفتی را دارد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

ایزوایکو توانایی ساخت انواع شناور و سازه های نفتی را دارد بندرعباس-ایرنا- مدیرعامل مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران گفت: این شرکت آماده ساخت انواع شناور و حتی سکوهای(سازه های ) بزرگ نفتی و گازی است.


حمیدرضائیان اصل شنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا با اشاره به توانایی ایزوایکو اظهارکرد: در صورت درخواست وزارت نفت قادر به اتمام پروژه های نیمه تمام مرحله های مختلف پارس جنوبی هستیم.
وی اضافه کرد: تیم کاری فعلی ایزوایکو از مهرماه سال 90 خورشیدی ضمن عمل به تعهدات با تکیه بر نیروی کار داخلی تمامی مراحل طراحی، ساخت، بارگیری و حتی انتقال بزرگ ترین سکوی گازی کشور را با موفقیت به انجام برساند.
اولین و بزرگ ترین سکوی گازی ساخت داخل ( در ایزوایکو) روز جمعه 22فروردین ماه سال جاری با استفاده از نیروهای داخلی باحضور استاندار هرمزگان بارگیری و حمل آن به مقصد پارس جنوبی آغاز شد.
این مقام مسوول یادآورشد: طی مدت یادشده ( 30ماه گذشته) مجموعه ایزوایکو در زمینه عمل به شاخص هایی همچون قیمت تمام شده، زمان ساخت و افزایش درآمد موفقیت هایی مطلوبی داشته است طوریکه بدهی زیان انباشت آن از 230 میلیون دلار به 110 میلیون دلار کاهش یافته است.
مدیرعامل مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران گفت: ایزوایکو روند پویایی دارد که تداوم آن به سفارش های جدید در حوزه نفت و کشتی سازی بستگی دارد.
رضائیان با اشاره به ساخت، بارگیری و حمل بزرگ ترین و اولین سکوی گازی دراین مجتمع ابراز داشت: در حال حاضر به توانمندی ساخت این نوع سازه ها آن هم با قیمتی بسیار کمتراز سوی شرکت های خارجی است.
ˈ در حال حاضر جمهوری اسلامی ایران موفق شده انحصار این صنعت که تنها در اختیار چند شرکت اروپایی (انگلیس و هلند) قرار داشت را بشکند و تمام مراحل طراحی، اجرا، ساخت و بارگیری را در فرآیندی کاملا بومی‏به انجام برساند.ˈ.
مدیرعامل ایزوایکو با اشاره به سخنان خردمندانه رهبر معظم انقلاب در خصوص اقتصاد مقاومتی و دست آوردهای کشور ادامه داد: همه این موفقیت ها در زمان اعمال سخت ترین و شدیدترین تحریم ها علیه این صنعت بدست آمده که موجب توانمندتر شدن و به روز شدن این مجتمع در زمینه ساخت انواع شناور( کانتینربر، فله بر، نفت کش و حمل مسافر) و سازه های مورد نیاز پارس جنوبی (سکوها و جکت های گازی و نفتی) شده است.
رضائیان خاطرنشان کرد: انجام چنین طرح ها و پروژه هایی آن هم با تکیه بر توانمندی کارشناسان داخلی در شرایط مطلوب باعث مباهات ودر شرایط تحریم افتخارآمیز و مایه غرور ملی است
شرکت مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران بعنوان بزرگ ترین شرکت فعال درصنعت کشتی سازی شامل ساخت انواع شناور و سازه های دریایی( سکو و جکت نفتی و گازی)و همچنین تعمیر انواع کشتی فعالیت دارد.
این مجتمع به منظور استفاده بهینه از توانامندیهای موجود، افزایش کارآیی مدیریت، انعطاف پذیری در رقابت، کاهش هزینه، ارزش آفرینی، بهره گیری از مزیت های نسبی در کشور و نیز مصون سازی سرمایه گذاری های صورت گرفته، بر اساس مصوبه مجمع از 31تیر ماه سال 1386 خورشیدی تصمیم به تغییر ساختار مجمع کشتی سازی ایزوایکو به حالت هولدینگ کرد طوریکه هم اکنون در قالب پنج گروه ( پنج شرکت) خودگردان شامل طراحی،ساخت و تعمیرسازه دریائی،گروه طراحی ، ساخت و تعمیرات شناور متوسط ،تعمیر شناورهای بزرگ و تامین تجهیزات فعالیت دارد.
مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران (ایزوایکو) در 38کیلومتری غرب شهر بندرعباس در سواحل خلیج فارس قرار دارد.ک/3
512/668
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




23/01/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 126]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن