تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 3 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس در روز جمعه ناخن‏هايش را كوتاه كند، عمر و مالش زياد مى‏شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

سایت ایمالز

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812324066




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کارتابل نظارت بر ساخت و سازهاي مشهد راه‌اندازي شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۱ فروردين ۱۳۹۳ (۱۳:۲۳ب.ظ)
مديرعامل سازمان فناوري اطلاعات و ارتباطات شهرداري مشهد: کارتابل نظارت بر ساخت و سازهاي مشهد راه‌اندازي شد ايجاد کارتابل اختصاصي نظارت بر ساخت و ساز براي هر يک از گشت‌ها با هدف ثبت دقيق اطلاعات، سرعت در روند اجراي کار با هدف افزايش رضايتمندي و ارتقاء سطح کيفي پرسنل اداره ساخت و سازها انجام شده است.
به گزارش خبرگزاري موج از روابط عمومي شهرداري مشهد، مديرعامل سازمان فناوري اطلاعات و ارتباطات شهرداري مشهد از نصب و اجراي آزمايشي کارتابل نظارت بر ساخت و سازها جهت استفاده اختصاصي کاربران نظارت بر ساخت و سازهاي در منطقه يک مشهد خبر داد.
علي آبسالان گفت: جلوگيري از ساخت وسازهاي بي‌رويه، تغيير غيرمجاز کاربري‌ها، اطلاع‌رساني در خصوص کاربري اراضي، رعايت اصول فني و شهرسازي و بهداشتي و عواقب ساخت غيراصولي و فاقد استحکام بنا و بدون ايمني، پيشگيري از ساخت و ساز غيرمجاز و اجراي ضوابط قانوني موضوعي است که از سمت نيروهاي گشت ويژه واحدهاي نظارت بر ساخت و سازها مستقر در مناطق شهرداري مشهد پيگيري و انجام وظيفه مي‌شود.
وي در خصوص اهداف اجراي اين طرح بيان کرد: طراحي و ايجاد کارتابل اختصاصي نظارت بر ساخت و ساز براي هريک از گشت‌ها با هدف ثبت و ضبط منظم و دقيق اطلاعات، سرعت در روند اجراي کار و وظايف محوله و در نتيجه افزايش رضايتمندي و ارتقاء سطح کيفي و علمي پرسنل اداره ساخت و سازها انجام شده است.
آبسالان عنوان کرد: زيرسيستم نظارت بر ساخت و سازها جزء يکي از کارتابل‌هاي اختصاصي سامانه يکپاچه شهرسازي است که از نيمه اسفند ماه 92 طرح راه اندازي پايلوت اين زيرسيستم براي کاربران مورد نظر در منطقه يک اجرا و در اين رابطه کلاس‌هاي آموزشي در رابطه با فرآيند ثبت و ضبط منظم و دقيق اطلاعات مربوط به بازديد‌ها در طي دو مرحله، براي 8 نفر از کاربران منطقه يک برگزار شده است.
وي ادامه داد: ارائه تبلت هوشمند به هريک از گشت‌ها با هدف کنترل بهتر و ثبت لحظه‌اي مشاهدات مربوط به بازديدها نظير ثبت اخطار و پلمپ ملک در محل توسط گشت‌هاي ويژه سطح شهر، پيش بيني شده است که اين امر باعث تسريع در انجام کار شده و ضمن معرفي شهرداري به عنوان ناظري هوشمند در امر نظارت بر ساخت و سازها براي شهروندان و کاهش بسياري از تخلفات، در بحث سلامت اداري نيز موثر خواهد بود، زيرا با استفاده از تبلت هوشمند و امکان ثبت عکس و موقعيت ملک، نظارت دقيق و لحظه‌اي بر مشاهدات ثبت شده گشت مورد نظر امکانپذير شده و راه را براي ارائه برخي انتقادها و گزارش‌هاي واصله دريافت شده مبني بر اعمال سليقه‌هاي شخصي در مورد بازديد ملک به صفر خواهد رساند.
مديرعامل سازمان فناوري اطلاعات و ارتباطات شهرداري مشهد همچنين تصريح کرد: 70 درصد از موفقيت شهرداري مشهد در کسب جايزه سلامت اداري که سال 92 براي دومين بار اتفاق افتاد مربوط به نفوذ سيستم‌هاي هوشمند و فناوري اطلاعات در امر پاسخگويي به درخواست‌هاي شهروندان و کسب رضايت آنان بوده است.
آبسالان در ادامه امکان ارسال گزارشات کارشناسي گشت واحدهاي نظارت بر ساخت و سازها به صورت آنلاين با استفاده از زير ساخت وايمکس، يکپارچگي کارتابل با سامانه دبيرخانه کميسيون‌هاي ماده 100شهرداري مشهد، تهيه گزارشات آماري و مقايسه‌اي از گشت‌هاي واحد نظارت در قالب انواع نمودار و جداول، تجهيز 50 دستگاه خودرو به دستگاه GPS، رديابي در سامانه کنترل موقعيت مکاني خودرو شهرداري مشهد که در نهايت به الکترونيکي شدن گردش کار گشت‌هاي نظارت بر ساخت و سازها و اتصال به کميسيون ماده 100 مي‌انجامد را جزء مهم‌ترين ويژگي‌ها و قابليت‌هاي سامانه مزبور عنوان کرد.
وي در پايان خاطرنشان کرد: با توجه به اجراي آزمايشي اين زيرسيستم در منطقه يک و به محض اعلام دبيرکميسيون ماده 100، راه‌اندازي اين زيرسيستم و آموزش کاربران در ديگر مناطق انجام خواهد شد.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 114]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن