تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):از خنديدنِ بى تعجّب [و بى جا] يا راه رفتن و سخن گفتنِ بى ادبانه بپرهيز.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815414677




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اجراي سد معشوره يک ضرورت است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۳ فروردين ۱۳۹۳ (۱۵:۲ب.ظ)
شاهرخي عنوان کرد: اجراي سد معشوره يک ضرورت است معاون سياسي و امنيتي استانداري لرستان گفت: اجراي سد معشوره يک ضرورت است و مديريت ارشد استان در صدد رفع موانع و مشکلات پيرامون اين سد مي باشد .
به گزارش خبرگزاري موج،شاهرخي در روز جمعه و ر جمع نمازگزاران شهرستان کوهدشت گفت: با استقرار مديريت جديد استان ،استاندار محترم با شناخت قبلي و درك صحيح از وضعيت موجود و همچنين مناطق مختلف بخصوص شهرستان كوهدشت ، اولويت استان را در اجراي توسعه همه جانبه استان و همچنين برنامه هاي اشتغال زا گذارده تا استانمان از رکود خارج گردد لذا اکثر برنامه هايي كه در شوراي برنامه ريزي و كميته برنامه استان تدوين و مصوب ميشود با رويکرد مبحث توليد ، اشتغال و رفع مشكلات جوانان است.
معاون سياسي استانداردر ادامه افزود: در اين راستا يکي از مناطقي که مورد توجه قرار گرفته منطقه کوهدشت ميباشد که جهت بررسي مسائل و مشکلات موجود در شهرستان چندين سفر و بازديد از اين منطقه صورت پذيرفته است .
وي ادامه داد: با توجه به بافت منطقه و پيوند کشاورزي با معيشت مردم کوهدشت ، آب يكي از فاكتورهاي اساسي بوده كه در برنامه توسعه شهرستان ديده شده و مديريت استان به جد آنرا دنبال كرده است از اينرو سد معشوره نه تنها بعنوان يك مطالبه بلكه بعنوان يك ضرورت براي توسعه منطقه كوهدشت مورد تاكيدمديريت استان است.
معاون سياسي استاندار افزود: با توجه به حساسيت موجود در منطقه و اشتغال جوانان که با اجراي اين سد گره خورده است به معاونين محترم رييس جمهور و وزير محترم نيرو مكاتباتي شده و مسايل را به استحضار آنها رسانيده ايم لکن هيچ شبه اي در اجراي ساخت اين سد وجود ندارد.لذا با توجه به اينكه در راستاي عمليات اجرايي اين سدمصمم هستيم مردم نجيب و فهيم شهرستان کوهدشت نيز بايستي هوشيار باشند تا با چالشي روبرو نشويم ازينرو هيچگونه نيازي به رفتارهاي فرا قانوني نيست .
وي در پايان از پيگيريهاي امام جمعه محترم شهرستان کوهدشت و نماينده محترم مردم کوهدشت تقدير و تشکر نمود













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 46]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن