تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اگر نمازگزار بداند تا چه حد مشمول رحمت الهى است هرگز سر خود را از سجده بر نخواهد داشت...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820296797




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خانوارها مشکلی برای ثبت نام یارانه ها در آذربایجان شرقی ندارند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

خانوارها مشکلی برای ثبت نام یارانه ها در آذربایجان شرقی ندارند تبریز- ایرنا - معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار آذربایجان شرقی گفت: خانوارهای استان هیچ مشکلی برای ثبت نام در فاز دوم هدفمند سازی یارانه ها ندارند.


محمدتقی پاکزاد روز شنبه با حضور در دفاتر پیشخوان خدمات دولت در تبریز و بررسی روند کار ثبت نام در سایت هدفمندسازی یارانه ها، اظهار کرد: خوشبختانه با فرایندی که در این مرحله پیش بینی شده، کار ثبت نام خانوارها به خوبی پیش می رود و هیچ مشکل خاصی تاکنون پیش نیامده است.
وی افزود: مشکلی هم که در روز اول ثبت نام و در سیستم به وجود آمده بود، در روزهای بعدی رفع شد و تمام متصدیان ثبت نام نسبت به ماموریت خود کاملا توجیه هستند.
پاکزاد گفت: با توجه به این که تعداد مراکز ثبت نام خانوارها در استان، زیاد است و علاوه بر این، خود مردم نیز می توانند مستقیما به سایت ثبت نام مراجعه کنند از این رو ازدحامی در دفاتر دیده نمی شود و ثبت نام در روال عادی در حال انجام است.
محمد سربخشیان مدیرکل فناوری اطلاعات و ارتباطات استانداری آذربایجان شرقی هم در این بازدید از فعالیت 294 دفتر پیشخوان خدمات دولتی و 33 دفتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+10) در سطح استان خبر داد و گفت: از این تعداد، 130 دفتر پیشخوان و 11 دفتر پلیس+10 در سطح شهر تبریز برای ثبت نام خانوارهای متقاضی فعال هستند.
7233/587
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




23/01/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن