تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نيت خوب صاحب خويش را به بهشت مى برد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820366580




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مشکل مالی «کوروش زنده است» را متوقف کرد


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز:
مشکل مالی «کوروش زنده است» را متوقف کرد

مشکل مالی «کوروش زنده است» را متوقف کرد
مهرداد فرید از توقف ساخت «کوروش زنده است» تا پیدا کردن سرمایه‌گذار و حامی مالی خبر داد.
به گزارش نامه نیوز، مهرداد فرید کارگردان سینما در گفتگو با مهر با بیان این مطلب که شرایط برای ساخت فیلم سینمایی «کوروش زنده است» فراهم شده بود و ما آماده بودیم تا هرچه سریعتر فیلم را جلوی دوربین ببریم، گفت: زمانی که پای ساخت یک فیلم سینمایی توسط بخش خصوصی به میان می آید باید تمام جوانب سرمایه گذاری مناسب را بررسی کرد که معمولا در شرایط فعلی سینمای ایران، سرمایه گذاری در سینما به سختی انجام می شود.

وی ادامه داد: متاسفانه ما نیز برای ساخت فیلم سینمایی «کوروش زنده است» در بخش سرمایه گذاری با مشکل مواجه شدیم و به دلیل پیدا نکردن سرمایه‌گذار مناسب برای این فیلم سینمایی، مجبور شدیم ساخت آن را متوقف کنیم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا محدودیت فصلی برای فیلمبرداری این فیلم سینمایی وجود دارد یا خیر؟ توضیح داد: داستان «کوروش زنده است» به گونه ای است که در هر فصلی می توان آن را فیلمبرداری کرد، به همین دلیل هر زمان که بتوانیم سرمایه‌گذار مالی مناسبی پیدا کنیم، بلافاصله ساخت این فیلم را آغاز خواهیم کرد.

فرید درباره داستان این فیلم سینمایی و نام آن که ارجاعی تاریخی دارد، گفت: زمانی که می‌خواستم فیلمنامه این فیلم را بنویسم، سوالی ذهن من را مشغول کرده بود که اگر کوروش کبیر در جامعه امروز ما زندگی می کرد، آیا باز هم تبدیل به همان ابرمرد تاریخ ایران می‌شد یا خیر. همین مسئله سبب شد تا قهرمان داستان من مردی 40 ساله به نام کوروش باشد که در جامعه امروز ما زندگی و با تمام مشکلات اجتماعی دست و پنجه نرم می‌کند.






1393/1/23





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن