تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):اگر اراده قوى باشد، هيچ بدنى براى انجام دادن كار، ناتوان نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820808445




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تمجيد رييسي‌کيا از بازي راه‌آهن برابر ذوب‌آهن


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: تمجيد رييسي‌کيا از بازي راه‌آهن برابر ذوب‌آهن
مديرعامل باشگاه راه‌آهن سورينت تاکيد کرد که اين تيم مقابل ذوب‌آهن جوانمردانه و پاک بازي کرده است.

صادق رئيسي‌کيا در مورد عملکرد راه‌آهن سورينت در فصل سيزدهم ليگ برتر گفت: در اين فصل از نظر تاکتيکي بهتر شديم و در بحث بازيکن سازي هم نمود پيدا کرديم. در اين فصل بازيکناني مانند عليپور، عليزاده و زماني را به ليگ برتر معرفي کرديم، قدرتي‌پور هم دروازه‌باني بود که مقابل ذوب‌آهن بازي کرد. همه اين بازيکناني که نام بردم زير 21 سال سن داشتند.

به گزارش تسنيم، وي ادامه داد: با تمام سختي‌هايي که از نظر مالي داشتيم و حواشي که براي ما به وجود آمد توانستيم تمام اين مشکلات را به آزمون و فرصتي براي خودمان تبديل کنيم. وقتي اين شرايط را در کنار هم مي‌گذاريم مي‌بينيم فصل موفقي را پشت سر گذاشتيم. توانستيم ايده‌هايي را که براي ثبات مربي و آکادمي داشتيم عملي کنيم و اين مسئله از همه چيز مهم‌تر است.

مديرعامل باشگاه راه‌آهن سورينت در خصوص بازي اين تيم و ذوب‌آهن در هفته پاياني ليگ برتر که با شکست راه‌آهن و ماندن ذوب‌آهن در ليگ برتر همراه شد، اظهار داشت: حساسيت بازي براي ذوب‌آهن و تيم‌هاي که خطر سقوط را احساس مي‌کردند زياد بود و همين مسائل باعث به وجود آمدن حواشي و احتمالاتي مي‌شود ولي اين احتمالات نبايد به قضاوت تبديل شود.

رئيسي‌کيا تصريح کرد: اصفهاني بودن ابراهيم‌زاده و ذوب‌آهن مي‌تواند شائبه برانگيز باشد اما مگر مي‌شود مربي اخلاق‌مداري مانند ابراهيم‌زاده بي‌اخلاقي کند؟ مگر مي‌شود در ليگ برتر و در انظار مردم و خبرنگاران تخلف کرد؟ مطرح شدن چنين حواشي اصلاٌ درست نيست. ما جوانمردانه، پاک و با تمام قوا مقابل ذوب‌‌آهن بازي کرديم و حتي در دقيقه 92 هم موقعيت مسلم گلزني داشتيم.

وي در واکنش به اين مسئله که برخي‌ها مي‌گويند ابراهيم‌زاده از عمد به دروازه‌بان اول راه‌آهن و چند بازيکن اين تيم استراحت داده‌، تاکيد کرد: فلاح‌زاده،، عظيمي و برزاي دچار آسيب ديدگي بودند و نمي‌توانستند براي راه‌آهن بازي کنند،‌ نمي‌دانم چرا تلقي ديگري از اين موضوع دارند. ذوب‌آهن مقابل ما انگيزه داشت چون اين بازي براي آنها مثل مرگ و زندگي بود.

رئيسي‌کيا در مورد آخرين وضعيت مالکيت اين باشگاه گفت: خبر جديدي نيست و مذاکرات در حال انجام شدن است. هر کدام از چند شرکتي که در حال مذاکره هستند شرايط را قبول کنند و چک‌هايشان آماده باشد مي‌توانند سهام دار راه‌آهن سورينت شوند. تا زماني که چيزي به صورت رسمي مشخص نشود حرفي نمي‌زنيم.

وي در پاسخ به اين سوال که آيا قصد ندارد ليست قراردادها و پرداخت‌هاي بازيکنان راه‌آهن را منتشر کند، اظهار داشت: من در فضاي احساسي تصميم‌ نمي‌گيرم. افشاي مفاد قرارداد بازيکنان با باشگاه قانوني نيست و فقط در شرايطي مي‌شود اين کار را انجام داد که از خود بازيکن تعهد گرفت. اول فصل چگونگي پرداخت پول به بازيکنان راه‌آهن را اعلام کردم و گفتم مثلاً مقداري از پرداخت‌هاي ما با توجه به جايگاه تيم در جدول خواهد بود يا حدود 20 درصد از قراردادها بستگي به نمره‌اي دارد که مربي به بازيکن مي‌دهد.

وي ادامه داد: فکر مي‌کنم لزومي ندارد ليست قراردادهاي بازيکنان راه‌آهن را منتشر کنم ولي به زودي جدول مقايسه هزينه‌هاي فصل پيش و اين فصل را از طريق سايت باشگاه منتشر مي‌کنيم.

مديرعامل باشگاه راه‌آهن سورينت در پايان گفت‌وگو با تسنيم، عنوان کرد: از همه دوستاني که در اين بي‌پولي بدون هيچ توقعي تلاش کردند تشکر مي‌کنم. کارمندان باشگاه 3 ماه است حقوق نگرفته‌اند، بازيکنان و اعضاي کادر فني 30 درصد پول گرفته‌اند ولي هيچ وقت پشت باشگاه را خالي نکردند.



googlereader

googleplus

stumbleupon

digg

cloob

twitter

facebook

شنبه 1393/01/23 10:52





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 75]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن