تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اگر بنده «خدا» مى‏دانست كه در ماه رمضان چيست [چه بركتى وجود دارد] دوست مى‏داشت كه تم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815413867




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

همشهری در یک نگاه


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

همشهری در یک نگاه تهران- ایرنا- روزنامه همشهری روز شنبه عنوان های «مانع تراشی آمریکا بر سر راه سفیر ایران» و «جهاد علمی در عرصه هسته ای با تجربه دفاع مقدس» را برای صفحه ی اول برگزید.


این روزنامه تیتر نخست را به مانع تراشی آمریکا بر سر راه سفیر ایران اختصاص داد و عنوان کرد: مجلس نمایندگان آمریکا روز پنجشنبه طرح مخالفت با ورود حمید ابوطالبی به خاک آمریکا به عنوان سفیر ایران در سازمان ملل را تصویب کرد. این طرح که چهار روز پیش تر از سوی سنای آمریکا نیز تصویب شده بود اکنون از سوی کنگره برای تصویب نهایی تحویل دفتر رییس جمهور آمریکا شده است. در طرح مذکور که از سوی تد کروز سناتور جمهوری خواه ایالت تگزاس به سنا ارایه شد به طور مستقیم به نام فرد خاصی اشاره نشده اما آمده است در صورت تشخیص رییس جمهوری آمریکا مبنی بر اینکه فردی که به عنوان نماینده سیاسی کشورها در سازمان ملل برای صدور ویزا به این کشور معرفی می شود اگر در فعالیت های تروریستی یا جاسوسی دست داشته و یا بیم تهدید علیه امنیت ملی آمریکا وجود داشته باشد، وزارت خارجه آمریکا می تواند به آن فرد ویزای ورود به خاک آمریکا را صادر نکند.
جهاد علمی در عرصه هسته ای با تجربه دفاع مقدس تیتر دیگر این روزنامه است. نزدیک به 26سال پس از پایان جنگ تحمیلی و در سال هایی که کشورمان فشارهای سیاسی غرب در موضوع هسته ای را تحمل کرده تجربیات هشت سال جنگ تحمیلی همچنان کارآمد نشان می دهد و دیپلمات ها و مقامات تصمیم گیر در پرونده هسته ای کشورمان را هراس ناپذیر در برابر فشارها نشان می دهد. این رویکرد مقاومت را علی اکبر صالحی رییس سازمان انرژی اتمی کشورمان به تأسی از بنیانگذار انقلاب اسلامی که در زمان پذیرش قطعنامه 598گفته بود «ما در جنگ به این نتیجه رسیده ایم که باید روی پای خودمان بایستیم» در آخرین اظهاراتش به دست داد که در بازخوانی فعالیت های هسته ای کشورمان گفته است:«بعد از جنگ تحمیلی نظام جمهوری اسلامی اراده کرد تا استفاده از فناوری هسته ای را در کشور احیا کند از این رو در این عرصه از تجربه گرانقدر جنگ تحمیلی استفاده کردیم.»
این روزنامه خبر فولاد خوزستان قهرمان لیگ برتر 13 را انتخاب کرد و افزود: فولاد خوزستان معادلات پیچیده قهرمانی را در آخرین روز لیگ سیزدهم با یک پیروزی پیش بینی شده آسان در تبریز ساده کرد تا به جوابی برسد که چهار تیم دیگر دست کم روی کاغذ شانس رسیدن به آن را داشتند؛ قهرمانی.
روزنامه همشهری عنوان یارانه نقدی همان 45،500 تومان می ماند را برگزید و نوشت: ثبت نام از متقاضیان دریافت یارانه نقدی امروز شنبه وارد چهارمین روز می شود و سرپرستان خانواری که نخستین شماره سمت راست کارت ملی آنها سه است تا ساعت 24 فرصت دارند تا ثبت نام کنند. تازه ترین خبر در مورد کم وکیف مرحله دوم هدفمندی یارانه ها حاکی از ثابت بودن رقم یارانه نقدی و حمایت بیشتر دولت از اقشار نیازمند به صورت غیرنقدی دارد. معاون اول رییس جمهور گفت: مبلغ یارانه نقدی در مرحله دوم هدفمندسازی یارانه ها همان 455هزار ریال به ازای هر نفر است.
این روزنامه عنوان جزییات افزایش حقوق بازنشستگان را بازتاب داد. علی اصغر بیات رییس کانون عالی بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان تأمین اجتماعی عنوان کرد: افزایش حقوق 25درصدی به همراه افزایش کمک های جانبی مانند حق مسکن، معیشت و سنوات که به حقوق بازنشستگان اضافه می شود تا پایان فروردین به حساب آنها واریز خواهد شد.
**9128**9131
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




23/01/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن