تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):روز غدیر در آسمان مشهورتر از زمین است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820986586




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دولت با نظارت دقیق از افزایش بی رویه قیمت ها جلوگیری کند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

امام جمعه گنبدکاووس: دولت با نظارت دقیق از افزایش بی رویه قیمت ها جلوگیری کند گنبدکاووس - ایرنا - امام جمعه شهرستان گنبدکاووس با بیان اینکه سرپرست خانواده هایی که دارای تکمن مالی هستند از دریافت یارانه ها انصراف دهند، گفت: دولت به هنگام اجرای مرحله دوم هدفمندی یارانه ها با نظارت دقیق از افزایش بی رویه قیمت ها در جامعه جلوگیر کند.


به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین ˈ محمدحسین سبحانیˈ در خطبه های نماز جمعه این هفته گنبدکاووس افزود: مردم با عدم دریافت یارانه خود به دولت و حکومت کمک کند تا بتواند از بخش مازاد یارانه ها برای توسعه و پیشرفت کشور استفاده کند.
وی گفت: دولت نیز باید با برنامه ریزی مناسب در جهت رفع مشکلات و تامین رفاه نسبی برای مردم اقدام کند.
خطیب جمعه گنبدکاووس به افزایش قیمت حامل های انرژی اشاره کرد وگفت: اگر قرار است افزایش قیمت های حامل های انرژی با شیب ملایم صورت گیرد دولت باید با نظارت قوی جلوی افزایش زیاد قیمت ها را در جامعه بگیرد.
به گفته وی، در حال حاضر هنوز نرخ حامل های انرژی مشخص نشده برخی لوازم گران شده است لذا نظارت و مراقبت از بازار لازم و ضروری است.
حجت الاسلام سبحانی در ادامه به قطعنامه ضد ایرانی صادره از سوی اتحادیه اروپایی اشاره کرد وگفت: این قطعنامه از سوی کسانیکه صادر شده که خودشان نه تنها در کشورشان و بلکه در کشورهای مختلف جهان نقض حقوق بشر می کنند .
وی افزود: پارلمان اتحادیه اروپا در این قطعنامه علاوه بر حمایت از فتنه گران سال 88 و اجرای قانون قصاص را نقض حقوق بشر در ایران دانستند این در حالی است که این پارلمان صدور این قطعنامه حیثیت خودش را زیر سوال برده است.
امام جمعه گنبدکاووس همچنین با تبریک سالگرد تاسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: حضرت امام با تاسیس این نهاد و افتتاح حساب 100 در راستای خانه دار شدن محرومان گام برداشت است.
وی افزود: این نهاد تاکنون کمک های زیادی به بخش محرومان جامعه کرده است بطوریکه تاکنون 9 هزار واحد مسکونی برای محرومان ساخته و و 17 هزار سند برای روستاییان صادره کرده است.
/622/
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




22/01/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 117]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن