تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):سخن چون دواست، اندکش سودمند و زیادش کشنده است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805177543




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تحویل 95 هزار واحد مسکن روستایی در خراسان رضوی/60 هزار واحد مسکونی تخریب شده بازسازی شده است  


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > شرق > خراسان رضوی حجت الاسلام سلطانی:
تحویل 95 هزار واحد مسکن روستایی در خراسان رضوی/60 هزار واحد مسکونی تخریب شده بازسازی شده است  
مشهد - خبرگزاری مهر: مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در بنیاد مسکن خراسان رضوی با اشاره به ساخت 120 هزار واحد مسکن روستایی در خراسان رضوی گفت: تاکنون 95 هزار واحد مسکن روستایی ساخته و تحویل روستاییان شده است.



به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سلطانی ظهر جمعه در سخنرانی پیش از نماز جمعه مشهد در جمع زائران و مجاوران بارگاه منوری رضوی با اشاره به ساخت یک میلیون 500 هزار واحد مسکن روستایی در کشور اظهار کرد: ساخت مسکن روستایی یکی از دغدغه های اصلی بنیاد مسکن کشور و همچنین خراسان رضوی است.
 
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در بنیاد مسکن خراسان رضوی افزود: یکی از مسائل مادی و دغدغه های بشر در طول تاریخ مسئله مسکن و داشتن یک سر پناه بوده است، که این مسئله در دین اسلام نیز مورد توجه واقع شده است.
 
حجت الاسلام سلطانی گفت: افزایش شهر نشینی، کمبود زمین، بحران کمیت و کیفیت مسکن و افزایش تقاضا مسکن را به یک مسئله مهم و دغدغه جدی برای انسان تبدیل کرده است که بویژه مسکن محرومان جامعه در این مسئله از اهمیت ویژه ای برخوردار است.
 
وی با اشاره به فرمان امام خمینی مبنی بر تشکیل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و حساب صد امام افزود: توجه امام خمینی به مسئله مسکن که برگرفته از آیات و روایات اسلامی و همچنین توجه ویژه ایشان به مسئله مسکن محرومان باعث شد که ایشان کمتر از دو ماه پس از پیروزی انقلاب اسلامی فرمان تشکیل بنیاد مسکن و حساب 100 را صادر کنند.
 
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در بنیاد مسکن خراسان رضوی بیان کرد: توجه به محرومان در بینش امام خمینی یک مسئله تاکتیکی برای یک زمان خاص نیست بلکه این برگرفته از مبنا و اصول امام خمینی است آنچنان که ایشان حتی در وصیت نامه اشان بیش از 40 بار به محرومان اشاره می کنند.
 
حجت الاسلام سلطانی بر لزوم اهمیت بر مسکن روستایی تاکید کرد و گفت: توجه به مسکن روستاها باعث می شود که مهاجرت از روستاها به سمت شهرها معکوس شود و تولید به ویژه در بخش کشاورزی و دامپروری افزایش یافته و کشور را از وابستگی نجات دهد.
 
وی به ساخت و بازسازی 60 هزار واحد مسکونی تخریب شده در حوادث طبیعی مانند زلزله اشاره کرد و افزود: بنیاد مسکن یکی از اولین نهادهایی است که در کوتاهترین مدت همراه با هلال احمر در مناطق زلزله زده حاضر شده و از همان ساعات اولیه کار بازسازی و اسکان مردم را انجام می دهد.
 
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در بنیاد مسکن خراسان رضوی با اشاره به اجرای طرح هادی در خراسان رضوی تصریح کرد: این طرح یکی از طرح های بسیار خوبی است که در همه کشور و از جمله خراسان رضوی اجرا می شود.
 
حجت الاسلام سلطانی افزود: ما در خراسان رضوی تاکنون در 2 هزار و 303 روستا طرح هادی را اجرا کرده ایم و این یعنی در بیش از 91 درصد روستاهای استان ما طرح هادی اجرا شده در حالیکه آمار اجرای طرح هادی در کشور ما 73 درصد است و ما حدود 20 درصد از میانگین کشوری جلوتر هستیم.
 
وی بیان کرد: برای 166 هزار مسکن روستایی تاکنون سند صادر شده است ضمن اینکه در کنار ساخت و ساز و توجه به زیبایی روستاها به مسائل فرهنگی در روستاها توجه شده است و علاوه بر ساخته شدن خانه های عالم و کتابخانه در روستاها به پیوست فرهنگی در روستاها توجه شده است.
 
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در بنیاد مسکن خراسان رضوی در ادامه با اشاره به ساخته شدن 11 هزار واحد مسکن در شهرهای خراسان رضوی تصریح کرد: بنیاد مسکن این 11 هزار واحد مسکونی را علاوه بر تعداد زیادی مسکن مهر ساخته، ضمن اینکه در شهرهای 25 هزار نفر استان نیز ساخت 18 هزار واحد مسکونی را بر عهده گرفته است.
 



۱۳۹۳/۱/۲۲ - ۱۲:۵۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 64]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن