تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس از خدا خير بخواهد و به آنچه خدا خواسته راضى باشد، خداوند حتما براى او خير خواه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815320009




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نقش آفرینی استان بوشهر دراقتصاد ملی با حمایت دولت جبران شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

نقش آفرینی استان بوشهر دراقتصاد ملی با حمایت دولت جبران شود بوشهر- ایرنا - نماینده مردم شهرستان های بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: این استان به رغم نقش آفرینی بالا در اقتصاد ملی و قابلیت های زیاد اما خدمات انجام شده در شان مردم نیست و آنان از کاستی های فراوان رنج می برند.


به گزارش ایرنا عبدالکریم جمیری روز جمعه در نشست با معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهوری در بوشهر افزود: درحالی که این استان فرصت های زیادی برای اعتلای ایران اسلامی دارد شایسته نیست مرم در کنار این نعمت ها رنج ببرند.
وی یادآورشد: تلاش دولتمردان برای توسعه و پاسخگویی به مطالبات قانونی رضایت مندی مردم را صد چندان می کند.
عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: هرچند مردم همواره حامی دولتمردان و نظام هستند اما آنها می خواهند مسایل و مشکلاتشان با تغییر دولت ها باقی نماند .
جمیری گفت: مردم استان بوشهر با تمام داشته ها و قابلیت هایی که این استان دارد احساس می کنند همواره مورد بی مهری قرار گرفته اند که با عزم مسوولان باید این نگاه تغییر کند.
وی افزود: اگر فقط یکی از قابلیت های متعدد استان بوشهر مورد توجه جدی قرار گیرد و برای رفاه مردم به خدمت گرفته شود کافی است اما بوشهر با این داشته ها همچنان با مشکلات جدی روبرو است.
این نماینده مجلس شورای اسلامی یادآورشد: فقدان اجرای طرح فاضلاب در شهرها و نیمه تمام ماندن برخی از آنها برای مردم آزار دهنده است .
وی گفت: توسعه و رفع مشکلات فراروی استان بوشهر با اعتبارات مختص استانی شاید به جایی نرسد بلکه نیازمند حمایت مسوولان دولتی و تامین منابع از محل های مختلف است.ک/2
628
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




22/01/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 47]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن