تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):شيطان ، در عالِمِ بى بهره از ادب بيشتر طمع مى كند تا عالِمِ برخوردار از ادب . پ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813109802




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شهید صیاد شیرازی با تاسی به حضرت فاطمه زهرا (س) مدافع راستین ولایت بود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

معاون اول قوه قضاییه: شهید صیاد شیرازی با تاسی به حضرت فاطمه زهرا (س) مدافع راستین ولایت بود مشهد-ایرنا- معاون اول قوه قضاییه گفت: شهید صیاد شیرازی با تاسی به حضرت فاطمه زهرا (س) مدافع راستین ولایت بود و ولایت مداری از خصوصیات شاخص آن شهید به شمار می رود.


حجت الاسلام والمسلمین ˈسید ابراهیم رئیسیˈ پنجشنبه شب در همایش بزرگ فاطمیون و مراسم بزرگداشت شهید صیاد شیرازی در مسجد امام موسی ابن جعفر (ع) مشهد افزود: دفاع از جریان ولایت و امامت، هدایت انسان و حفظ رسالت رسول و ولایت و دفاع از ولی امر مسلمین ماموریت مهم حضرت صدیقه طاهره (س) ازسوی پروردگار متعال بود.
وی از حضرت فاطمه زهرا (س) به عنوان الگوی جهان بشریت یاد کرد و گفت: باید سبک زندگی خود را از آن حضرت بیاموزیم.
وی با گرامیداشت سالروز شهادت سپهبد شهید صیاد شیرازی گفت: آن شهید عاشق دین مبین اسلام و اهل بیت عصمت و طهارت (ع) ، دشمن شناس و دشمن ستیز و اهل مقاومت و ایستادگی در برابر دشمنان بود.
عضو هیات رئیسه مجلس خبرگان رهبری اظهارداشت: در شرایطی که معاندان در دوران دفاع مقدس به دنبال ایجاد جدایی در بین نیروهای مسلح کشورمان بودند، شهید صیاد شیرازی حلقه وصل و ارتباط عمیق بین ارتش و سپاه بود و به راستی یک ارتشی در مجموعه سپاه و یک سپاهی در مجموعه ارتش بود.
وی گفت: شهید صیاد شیرازی این ظرفیت بالای اعتقادی را در مکتب حضرت فاطمه زهرا (س) آموخت و مهمترین دغدغه اش حفظ دین مبین اسلام و ولایت فقیه و گسترش ارزشهای اسلامی بود.
وی خاطر نشان کرد: شهید صیاد شیرازی به عنوان امیر دلاور نظام جمهوری اسلامی به دلیل تاثیر گذاری بسیارش در دفاع از سرحدات میهن اسلامی و آرمانهای انقلاب و مقابله با متجاوزین بعثی و دشمنان به دست خبیث ترین و بدترین افراد به شهادت رسید.
حجت الاسلام والمسلمین رییسی گفت: امروز ارتش باید به دلیل داشتن چهره هایی نظیر صیاد شیرازی به خود ببالد و امروز نیروهای مسلح کشورمان بیش از هر زمان دیگری دارای توانمندی و اقتدار و صلابت هستند و این اقتدار عامل عزت نظام جمهوری اسلامی است.
معاون اول قوه قضاییه افزود: امروز به دلیل پایبندی نظام جمهوری اسلامی و ملت ما به ارزشهای معنوی و اسلامی و معارف اهل بیت (ع) و فاطمه زهرا (س) دشمنان با ترفندها و تحریمها و صدور قطعنامه های متعدد در صدد مقابله با این نظام هستند.
حجت الاسلام والمسلمین رییسی گفت: ولی ملت ایران در مقابل هیچ تهدید و تطمیعی دست از ارزشهای دینی خود بر نمی دارد.
فرمانده ارشد قرارگاه عملیاتی ارتش در شمال شرق کشور نیز از سپهبد شهید صیاد شیرازی به عنوان یک قهرمان و مایه افتخار ملی یاد کرد و گفت: این شهید با برخورداری از خصوصیات مهمی نظیر ولایت داری و ایثارگری، استقامت و شهامت و شهادت طلبی و تخصص و دانش و انضباط نظامی سرمنشاء رشادتهای زیادی در دفاع از سرحدات کشور در دوران دفاع مقدس بود.
امیر سرتیپ دوم ستاد ˈعلی جهانشاهیˈ افزود: شهید صیاد شیرازی عامل مهم و طلایه دار وحدت و هماهنگی بین نیروهای مسلح اعم از ارتش و سپاه در هشت سال جنگ تحمیلی بود و وحدت و همدلی سرمنشاء پیروزی و موفقیت های عملیاتهای مختلف و شکست دشمنان و پیروزی ما در دفاع مقدس بود.
گردهمایی بزرگ فاطمیون و همچنین مراسم بزرگداشت شهید صیاد شیرازی با هدف زنده نگهداشتن و بزرگداشت یاد و خاطره و معارف حضرت فاطمه زهرا (س) و نقش هیاتهای عزاداری در تبیین آن و گرامی داشت شهید صیاد شیرازی با حضور شورای هیاتهای مذهبی استانهای خراسان رضوی، شمالی و جنوبی و سیستان و بلوچستان و قشرهای مختلف مردم و فرماندهان و نیروهای نظامی و انتظامی برگزار شد.ک/2
7490/659
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 54]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن