تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):معناى گفته كسى كه بسم اللّه‏ مى‏گويد، يعنى نشانى از نشانه‏هاى خداوند را بر خود مى‏...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813217605




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

لس‌آنجلس‌تایمز: نماینده ایران، تهدید نیست


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز:
لس‌آنجلس‌تایمز: نماینده ایران، تهدید نیست

لس‌آنجلس‌تایمز: نماینده ایران، تهدید نیست
یک روزنامه آمریکایی با انتقاد از مواضع دولت اوباما درباره مخالفت با نمایندگی حمید طالبی در سازمان ملل متحد این اقدام را مصداق دخالت در امور داخلی کشور ایران دانست.
به گزارش نامه نیوز، یک روزنامه آمریکایی رویکرد دولت باراک اوباما، رئیس جمهور آمریکا درباره مخالفت صریح با انتخاب حمید ابوطالبی برای نمایندگی ایران در سازمان ملل «تصمیمی اشتباه» دانست.

روزنامه آمریکایی لس‌آنجلس‌تایمز در مقاله‌ای که که نگارندگان آن «هیئت سردبیری» این روزنامه بوده‌اند در تیتر خود نوشت: «نماینده ایران، تهدید نیست.»

لس‌انجلس‌تایمز می‌نویسد: «دولت آمریکا با مخالفت صریح با انتخاب حمید ابوطالبی که یک دیپلمات برجسته نزدیک به حسن روحانی است به سمت نمایندگی سازمان ملل، مرتکب اشتباه شده است.»

این گزارش می‌افزاید: «خبر بد دیگر این است که وزارت خارجه از صدور روادید برای ابوطالبی جهت ورود به آمریکا جلوگیری می‌کند.»

روزنامه لس‌انجلس تایمز تصریح می‌کند که حتی اگر آقای ابوطالبی دارای مواضع ضدآمریکایی باشد برای آمریکا درست نیست که فردی را از اتخاذ سمتی در سازمان ملل منع کند.

لس‌انجلس تایمز نوشت: «آمریکا که قبول کرده کشور میزبان سازمان‌های بین‌المللی باشد نباید در تصمیمات داخلی کشورهای عضو آن سازمان‌ها درباره نمایندگانشان در این سازمان‌ها دخالت کند.»

دلیل دیگری که در این سرمقاله به آن به عنوان دلیل اشتباه دولت آمریکا اشاره شده این است که این اقدامات ممکن است موجب شود مذاکرات هسته‌ای با ایران به بن‌بست کشانده شوند.

به گزارش فارس، طبق نوشته این روزنامه برخی از سناتورهای حامی لایحه منع ورود ابوطالبی به آن کشور همان کسانی هستند که از وضع تحریم‌های بیشتر علیه ایران در کنگره حمایت می‌کردند.






1393/1/21





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 101]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن