تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):فرزندانتان را به سه چيز ادب كنيد: عشق به پيامبرتان، عشق به خاندان او، و قرآن خو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815274600




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جاده چالوس یکطرفه می شود


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
جاده چالوس یکطرفه می شود




فرمانده پلیس راه استان البرز گفت: با توجه به قرار گرفتن در روز پایانی هفته و برای روان سازی ترافیک محورهای استان از ساعت 17:30 روز جمعه 24 فروردین ماه تا ساعت 24 همان روز از مرزن آباد عبور وسایل نقلیه به سمت کرج یکطرفه می شود.





سرهنگ رضا اکبری فرمانده پلیس راه استان البرز با بیان این مطلب افزود: با توجه به قرار گرفتن در روز پایانی هفته و برای روان سازی ترافیک محورهای استان از ساعت 17:30 روز جمعه 24 فروردین ماه تا ساعت 24 همان روز از مرزن آباد عبور وسایل نقلیه به سمت کرج یکطرفه می شود.

اکبری در ادامه اظهار داشت: همچنین از ساعت 14:30 روز جمعه 24 فروردین ماه جاری تا ساعت 24 همان روز عبور وسایل نقلیه از میدان امیرکبیر کرج به سمت مرزن آباد ممنوع است.

وی تصریح کرد: در صورتی که بار ترافیکی در محورهای استان در ساعات تعیین شده کم نشود ساعت محدودیت افزایش می یابد و در مدت اجرای اعمال محدودیت ها تردد انواع تریلر و کامیون در محور کرج - چالوس ممنوع است.

فرمانده پلیس راه استان البرز تاکید کرد: در مرت اعمال محدودیت ها از تردد موتورسیکلت در محور کرج - چالوس ممانعت به عمل خواهد آمد.

اکبری در پایان بیان کرد: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه ناجا با شماره تلفن 88255555 به صورت شبانه روز پاسخگوی وضعیت راههای کشور است و مردم قبل از ورود به محورها با داشتن اطلاعات کافی اقدام به سفر کنند.






تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن