تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):شعبان ماه من است. هر كه ماه مرا روزه بدارد، روز قيامت شفيع او خواهم بود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815263327




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

چاله پل نکا نیازمند زمین مناسب برای دفع نخاله است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

چاله پل نکا نیازمند زمین مناسب برای دفع نخاله است ساری- ایرنا- بخشدار مرکزی نکا منطقه ˈچاله پلˈرا نیازمند زمین مناسب برای دفع نخاله داست و از شهرداری تقاضا کرد تا با واگذاری زمین مناسب برای دفع مناسب نخاله از بروز ناهنجاری های محیط زیستی در چاله پل جلوگیری شود .


ˈرضا جلالیانˈ روز چهارشنبه درجلسه کارگروه سلامت در سالن فرمانداری این شهرستان افزود: متاسفانه واگذاری زمین انجام نشده و مشکلات مربوط به آن ادامه دارد.
وی اظهار کرد: به دلیل واگذار نشدن زمین و نامشخص بودن مدیریت، علاوه بر وجود نخاله ها، زباله فراوانی نیز در کنار روستای چاله پل جمع شده است که منظره نازیبایی را ایجاد کرده است.
جلالیان با بیان اینکه زمین دفع زباله دراختیار شهرداری نکا است گفت : شهرداری قیمت زمین مربوطه را افزایش داده است در صورتی که اگر زمین واگذار شود مسئله دفع نخاله ها بسرعت ساماندهی می شود.
بخشدار مرکزی نکا همچنین با اشاره به ساماندهی و برخورد با عرضه کنندگان مرغ زنده خاطر نشان کرد: در این زمینه جلسات متعددی با فعالان این رشته برگزار شد و موضوع با جدیت بیشتری دنبال خواهد شد .ک3/
7332/402
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 109]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


پزشکی و سلامت

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن