تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):سكوت مؤمن تفكر و سكوت منافق غفلت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820985264




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سرمربی تراکتورسازی: زمین کمپ‌مان برای کاشت سیب‌زمینی مناسب است!


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز:
سرمربی تراکتورسازی: زمین کمپ‌مان برای کاشت سیب‌زمینی مناسب است!
سرمربی تیم تراکتورسازی تبریز گفت: زمین چمن استادیوم یادگار امام و کمپ تمرینی‌شان کیفیت خوبی ندارد، ولی برای بازی فردا آماده هستند.
به گزارش نامه نیوز به نقل از ایسنا، تونی اولیویرا - سرمربی تیم تراکتورسازی تبریز - در کنفرانس خبری پیش از بازی با العین امارات در لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: العین و لخویا قوی‌ترین تیم‌های گروهمان هستند که علتش بازیکنان خوب خارجی است. آنها تفاوت‌ها را ایجاد می‌کنند. تراکتورسازی در سطح این دو تیم نیست.
وی ادامه داد: بازی سختی برایمان است و همچنین بازی سختی برای العین خواهد بود. انگیزه‌ی زیادی برای بازی داریم و برای پیروزی بازی می‌کنیم. اولیویرا بیان کرد: هواداران تیم‌ ما هرگز ما را تنها نگذاشته‌اند و اطمینان دارم فردا نیز به استادیوم می‌آیند. ما در گذشته که با الاتحاد در زمین یادگار امام بازی کردیم و هم‌چنین در چند روز گذشته که در این زمین تمرین کردیم تفاوتی در کیفیت زمین چمن ندیدیم، ولی ما برای هر شرایطی آماده هستیم. زمین کمپ اختصاصی‌مان کیفیت خوبی ندارد و همانند زمین شخم‌شده برای کاشت سیب‌زمینی و سبزیجات است.



1393/1/11





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن