تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):هر کس اندوه و مشکلى را از مومنى بر طرف نماید خداوند در روز قیامت ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818895701




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ادامه تظاهرات به مناسبت روز زمین فلسطین


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

ادامه تظاهرات به مناسبت روز زمین فلسطین تهران- ایرنا- پایگاه خبری روزنامه القدس العربی چاپ لندن روز یکشنبه گزارش داد: مناطق فلسطینی نشین در سرزمین های اشغالی فلسطین همچنان شاهد اعتصاب و تظاهرات در همبستگی با روز زمین فلسطین است.


به گزارش ایرنا، القدس العربی افزود: شاهدان در گفت و گو با خبرگزاری آناتولی اعلام کردند که همزمان با روز زمین فلسطین در سی ام مارس(10 فروردین)، تظاهرات گسترده ای در مسیرهای منتهی به شهرک های الناصره، ام الفحم و سخنین برگزار شد و بیشتر مغازه ها در مناطق فلسطینی نشین در سرزمین های اشغالی تعطیل شده است.
کمیته عالی پیگیری مطالبات شهروندان عرب در سرزمین های اشغالی که نماینده عرب زبان ها در این مناطق است، برای برپایی اعتصاب عمومی در شهرها و روستاهای فلسطین نشین فراخوان داده است.
براساس این گزارش، همچنین قرار است فلسطینیان ساکن شهرک ها و برخی شهرها و روستاهای فلسطینی نشین در اراضی اشغالی فلسطین ظهر امروز نیز برای احیای روز زمین فلسطین، تظاهرات کنند.
فعالیت های مردمی در شهرهای عرب نشین در سرزمین های اشغالی از دیروز به مناسبت روز زمین فلسطین شدت یافته است و بزرگترین تظاهرات شبانه در روستای عرابه البطوف در شمال فلسطین اشغالی برگزار شد.
رژیم اشغالگر قدس سی ام مارس 1976 ( 10 فروردین 1355 ) بخش های گسترده ای از اراضی سرسبز فلسطینیان را مصادره کرد و در اختیار مهاجران صهیونیست قرار داد که موجی از اعتراضات و تظاهرات فلسطینیان و متعاقبا برخورد خشونت بار صهیونیست ها را در پی داشت.
از این رو فلسطینیان ساکن سرزمین های اشغالی، اراضی کرانه باختری، غزه و قدس شرقی به همراه آوارگان ساکن اردوگاه ها هر سال با برپایی تظاهرات در سالگرد روز زمین فلسطین، نمایشی از همبستگی و مظلومیت خود را به افکار عمومی جهان نشان می دهند.
مترجمام**1408**1586
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 126]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن