تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):هر كس با آبى غسل كند كه پيش‏تر در آن غسل شده است و به جذام مبتلا شود، كسى را جز خو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820984023




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تامین سلامت روحی زائران ازاولویت های آستان مقدس شاهچراغ(ع) است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

تامین سلامت روحی زائران ازاولویت های آستان مقدس شاهچراغ(ع) است شیراز- ایرنا- تولیت آستان مقدس احمدی و محمدی(ع) گفت:با هدف اثربخشی هرچه بیشترزیارت اماکن مقدس، تامین سلامت روحی زائران حرم مطهرحضرت احمدبن موسی الکاظم شاهچراغ(ع) از اولویت های اصلی این آستان است.


به گزارش ایرنا آیت الله سید علی اصغر دستغیب ، روز چهارشنبه درنشست هیات رییسه دانشگاه علوم پزشکی و روسای بیمارستان های شیراز بیان داشت: نخستین موضوع مورد بررسی در این حرم مطهر، سلامت به معنی عام است از این رو تامین سلامت روحی زائران بسیار حائز اهمیت است.
نماینده مردم فارس درمجلس خبرگان افزود: برنامه های قرآنی، روانشناسی و روانشناختی، تهیه فیلم و صوت و بهره گیری از کتاب و فضای مجازی از مهمترین برنامه های این حرم مطهر برای تامین سلامت روحی زائران است.
آیت الله دستغیب بیان کرد: شیراز همه روزه میزبان زائران سلامت از اقصی نقاط کشور است و بسیاری از زائران ، درمانگاه آستان مقدس حرم حضرت شاهچراغ(ع) را به عنوان مرکز درمانی خود انتخاب می کنند به همین سبب درمانگاه حرم مطهر شاهچراغ(ع)نیازمند توجه و حمایت بیشتر درحوزه سلامت است.
وی اضافه کرد: پزشکان و مسوولانی که در مسیر تامین سلامت جامعه گام های موثری بر می دارند و خدمات ارزنده ای به مردم عرضه می کنند در زمره ایثارگران هستند.
آیت الله دستغیب با اشاره به تبیین سیاست های کلی سلامت از سوی رهبر معظم انقلاب گفت: مسوولان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باید برای سلامت همه افراد جامعه تلاشی ویژه داشته باشند.
وی افزود: همت پزشکان این استان برای تبدیل فارس به قطب درمانی کشور ستودنی است و امیدواریم امسال شاهد آثار و برکات فراوانی دراین بخش باشیم.
رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز هم دراین نشست گفت:پس از صدور مجوز داروخانه درمانگاه دارالشفا حرم مطهرعلی بن موسی الرضا (ع) در مشهد مقدس ، دومین مجوز داروخانه درمانگاه دارالشفاء در کشور به نام حضرت احمدبن موسی شاهچراغ (ع) صادرشده است.
وی بیان داشت: خدمت به زائران حرم مطهر حضرت احمدبن موسی(ع) افتخاری برای جامعه پزشکی فارس و شیراز است و امیدواریم در پرتو توجه اهل بیت(ع)به ویژه حضرت احمدبن موسی شاهچراغ(ع) بتوانیم خدماتی مناسب و درخورشان مردم شیراز ، استان فارس و زائران این حرم مطهرعرضه کنیم.ک/2
7382 /679
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 49]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن