تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):مبادا اعمال نیک را به اتکاى دوستى آل محمد (ص) رها کنید، مبادا دوستى آل محمد (ص) ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815157958




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

افزایش صدور نفت و فرآورده های نفتی کویت به مصر


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

افزایش صدور نفت و فرآورده های نفتی کویت به مصر تهران – ایرنا – کویت روز سه شنبه اعلام کرد که این کشور قصد دارد روزانه 85 هزار بشکه نفت و یک میلیون و 500 هزار تن گازوییل و بنزین هواپیما به مدت سه سال به عنوان بخشی از یک توافقنامه بازرگانی تازه به مصر صادر کند.


به گزارش خبرگزاری فرانسه از شهر کویت، ˈابراهیم المضفˈ رییس بخش بازاریابی شرکت نفت کویت افزود: این مواد نفتی و سوختی به ارزش بازار قیمت گذاری خواهد شد و تا پایان سال 2016 بر اساس توافقنامه ای که روز دوشنبه امضاء شد، به اجرا درخواهد آمد.
خبرگزاری رسمی کویت گزارش داد: مضاف این توافق را بازرگانی و نه سیاسی توصیف کرده است.
وی گفت: بر اساس این توافق میزان صادرات کویت به مصر از 65 هزار بشکه در روز قبلی به 85 هزار بشکه و میزان صادرات گازوییل و بنزین هواپیما نیز از 860 هزار تن در سال به یک میلیون و 500 هزار تن افزایش خواهد یافت.
به گفته مضف، دو طرف همچنین سرگرم بررسی دو قرارداد دیگر برای صدور گاز خانگی و نفت سیاه از کویت به مصر هستند که احتمالا ظرف دو ماه آتی نهایی خواهد شد.
مضف افزود: قاهره و کویت همچنین سرگرم بررسی شماری از فرصت های سرمایه گذاری مرتبط با نفت هستند.
کویت در پی برکناری ˈمحمد مرسیˈ رییس جمهوری مصر به دست ارتش در ماه ژوییه، کمک هایی به ارزش چهار میلیارد دلار به قاهره عرضه کرد که شامل کمک مالی به میزان یک میلیارد دلار، سپرده گذاری 2 میلیاد دلاری در بانک مرکزی مصر و همچنین عرضه نفت و فرآورده های نفتی به ارزش یک میلیارد دلار است.
Ibrahim al-Mudhaf
مترجمام**1486**
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن