تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 27 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداوند! زبان را عذابى دهد كه هيچ يك از اعضاى ديگر را چنان عذابى ندهد. زبان گويد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806677634




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تلفن و اینترنت مردم قصرقند را معذب کرده است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

تلفن و اینترنت مردم قصرقند را معذب کرده است قصرقند، زاهدان- ایرنا- نامطلوب بودن خدمات تلفن و اینترنت در شهرستان قصرقند واقع در جنوب سیستان و بلوچستان سبب نارضایتی برخی از مشترکان شرکت مخابرات و بروز مشکلات متعدد برای مردم شده است.


به گزارش ایرنا، شماری از شهروندان قصرقندی روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی با اظهار نارضایتی از وضعیت نامطلوب خدمات تلفن و اینترنت شرکت مخابرات گفتند: با توجه به اینکه امروزه تلفن و اینترنت به یکی از ضروریات زندگی تبدیل شده و کسب و کار و درآمد شمار زیادی از مردم به این وسایل ارتباطی وابسته است؛ قطعی مکرر تلفن و اینترنت و رسیدگی نکردن بموقع برای حل این مشکل، مردم را با مشکلات عدیده ای رو به رو کرده است.
یک شهروند قصرقندی فرسودگی، پوسیدگی و از بین رفتن عمر مفید کابل ها و خطوط ارتباطی بر اثر قرار گرفتن در معرض مستقیم نور آفتاب را علت اصلی قطعی های مکرر تلفن و اینترنت در قصرقند دانست.
ˈمحسن رئیسیˈ گفت: مردم برای تسهیل، رفاه و آرامش بیشتر در زندگی؛ با صرف هزینه هایی به وسایل ارتباطی مجهز شده اند اما نحوه نامطلوب ارائه این خدمات از سوی شرکت مخابرات نه تنها موجب ضرر و زیان مالی بلکه صدمات روحی و روانی برای شهروندان شده است.
این شهروند قصرقندی ادامه داد: اگر برای برقراری هر تماس تلفنی و یا استفاده از اینترنت به دفاتر مخابراتی مراجعه کنیم چه ضرورتی دارد آن همه هزینه های اشتراک تلفن ثابت و اینترنت را متقبل شویم.
وی تصریح کرد: از مسوولان شرکت مخابرات در خواست می کنم با احساس مسوولیت بیشتری در قبال هزینه های قابل توجهی که از مشترکان برای نصب و راه اندازی تلفن و اینترنت دریافت می کنند به ارائه خدمات واقعی، مطلوب و شایسته پرداخته و زمینه رضایتمندی شهروندان را فراهم کنند.
یک کاربر اینترنت مخابرات نیز پشتیبانی تلفن و خدمات اینترنت ADSL مخابرات در قصرقند را نامطلوب دانست و اظهار کرد: در صورت خرابی تلفن و اینترنت در بیشتر اوقات پس از اعلام به واحد مربوطه برای وصل مجدد آنها باید بین 48 تا 72 ساعت انتظار کشید و جنگ اعصاب داشت.
محمد کریم رئیسی ادامه داد: مسوولان همواره نسبت به خرید اینترنت از سوی مخابرات تبلیغات رسانه ای می کنند در حالی که پس از فروش ADSL به مشکل اینترنتی هیچ توجهی نداشته و بنظر می رسد خواسته مشتری برایشان چندان اهمیتی ندارد.
صالح محمد بلوچ نیز گفت: مدت دو هفته است که سرعت اینترنت مخابرات افت چشمگیری کرده بطوری که با سرعت اینترنت ایرانسل هیچ تفاوتی ندارد.
وی که مدعی است شغل و کسب درآمدش وابسته به تلفن و اینترنت است و گاهی اوقات بعلت پارگی سیم و کابل های ارتباطی و عدم دسترسی به تلفن و اینترنت؛ زندگی اش دچار مشکل و اختلال می شود بیان کرد:
قطع تلفن و اینترنت مشکلات زیادی برای مردم ایجاد می کند.
مشکلات آنتن دهی تلفن همراه در برخی از مناطق شهری مانند کورسر و روستاهای زین الدینی و پاسک، و خرابی برخی از تلفن های کارتی از دیگر مشکلاتی است که شهروندان قصرقندی از آن انتقاد کردند و خواستار توجه بیشتر مسوولان به حل این مشکل شدند.
رییس اداره مخابرات نیکشهر و قصرقند در گفت و گو با خبرنگار ایرنا فرسودگی شبکه تلفن ثابت، ارتباط رادیویی و سرقت کابل های تلفن را از دلایل اصلی و عمده قطعی های مکرر تلفن و اینترنت در این شهرستان برشمرد.
درویش رئیسی اظهار کرد: شبکه تلفن قصرقند بسیار قدیمی و فرسوده و نیازمند بازسازی و بهسازی است و خط ارتباطی قصرقند- کوه عورکی به سمت چابهار بارها بر اثر سرقت کابل ها قطع شده است.
وی سرقت کابل های تلفن را مشکل عمده قطعی تلفن این شهرستان ذکرکرد و افزود: سرقت کابل های تلفن در شهرستان قصرقند رو به افزایش است و این روند مخابرات را با مشکلات عدیده ای بویژه در بخش تأمین هزینه ها مواجه کرده است.
مدیر عامل شرکت مخابرات سیستان و بلوچستان نیز در این زمینه به خبرنگار ایرنا گفت: یکی از مشکلات شهرستان قصرقند در بخش تلفن ثابت سرقت های مکرر کابل است که این امر سبب ایجاد مشکلات متعدد برای این شرکت شده است.
ˈمحمود رضا رضاییˈ ادامه داد: قصرقند در زمینه ارتباطات با توجه به دارا بودن باند رادیویی و محدود بودن این پهنای باند نیازمند ایجاد فیبر نوری از شهرستان نیکشهر است که اجرای فیبر نوری با توجه به طولانی بودن فاصله 75 کیلومتری با نیکشهر به راحتی امکان پذیر نیست.
وی اظهار داشت: راه اندازی فیبر نوری در قصرقند نیازمند اعتماد سازی و نگهداری است که اجرای این طرح متاسفانه به دلیل عدم اعتماد در نگهداری و سرقت و قطعی عمدی، شرکت مخابرات سیستان و بلوچستان را دچار نگرانی کرده است.
وی عدم اعتماد در اجرای فیبر نوری هوایی به دلیل قطعی تعمدی از یک سو و عدم قابلیت اجرا به دلیل کوهستانی، سنگلاخی بودن و نداشتن حریم راه از سویی و از سوی دیگر محدود بودن پهنای باند رادیویی را در قصرقند از جمله دلایل ایجاد مشکلات در این منطقه بیان کرد.
وی خاطر نشان کرد: شرکت مخابرات سیستان و بلوچستان در صورت ایجاد اعتماد آمادگی دارد فیبر هوایی را در قصرقند در کمترین زمان ممکن اجرا کند. ک/4
7312 / 653
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن