تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):انسان با ايمان نيرومند، نزد خداوند بهتر و محبوب تر است از انسان با ايمان ناتوان...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820848360




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کلوپ: دورتموند متخصص بازي‌‌هاي برگشت است


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: کلوپ: دورتموند متخصص بازي‌‌هاي برگشت است
کد خبر: ۳۹۱۳۴۱
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۱ - 08 April 2014


سرمربي نايب قهرمان فصل گذشته ليگ قهرمانان اروپا تاکيد کرد تيمش هنوز براي حضور در مرحله نيمه نهايي اين رقابت‌ها در فصل جاري شانس دارد.


يورگن کلوپ که تيمش در دور رفت مرحله يک چهارم نهايي ليگ قهرمانان اروپا در خانه رئال مادريد با نتيجه 3 بر صفر تن به شکست داد، گفت که مردان او همچنان اين شانس را دارند تا کاري که فصل گذشته انجام دادند را تکرار کنند.


دورتموندي‌ها فصل گذشته در مرحله نيمه نهايي ليگ قهرمانان اروپا موفق شدند با شکست رئال مادريد به فينال راه پيدا کنند اما امسال وضعيت آنها به گونه ديگري است و با توجه به شکست سنگين‌شان در بازي رفت بعيد نيست که امشب در خانه خود با مهمترين تورنمنت باشگاهي قاره اروپا وداع کنند، هرچند کلوپ همچنان يک روزنه اميد براي صعود تيمش مي‌بيند.


کلوپ در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پارسال ما فيناليست شديم. امسال اما به نظر مي‌رسد که مرحله يک چهارم نهايي پايان کار ماست. با اين وجود هنوز نبايد کار دورتموند را تمام شده بدانيم. رئال مادريد يکي از بخت‌هاي فتح ليگ قهرمانان اروپاست اما ما مي‌خواهيم اين بار بهتر از بازي رفت دفاع و از موقعيت‌‌‌‌هاي خود استفاده کنيم.


کلوپ افزود: من به توانايي بازيکنانم ايمان و باور دارم که آنها در بازي رفت شجاعانه کار کردند. ما در آن بازي در دفاع اشتباهاتي داشتيم و با همان اشتباهات به رئال اجازه داديم بر بازي سوار شود.


سرمربي زردپوشان وستفالن در پايان با ابراز اميدواري نسبت به شانس تيمش براي برگرداندن ورق به سود خود، تصريح کرد: ما متخصص بازي‌‌‌هاي برگشت هستيم و اين بار مي‌خواهيم اين موضوع را در بازي برگشت مرحله يک چهارم نهايي ليگ قهرمانان اروپا نشان دهيم. ما براي کسب پيروزي به ميدان مي‌رويم.












این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن