تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  ghhhhhh
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815285945




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ساخت سالن های موسیقی پیگیری می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

معاون وزیر ارشاد: ساخت سالن های موسیقی پیگیری می شود تهران - ایرنا - علی مرادخانی معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در جلسه با اعضای هیات مدیره خانه موسیقی، از پیگیری روند ساخت سالن های موسیقی خبر داد.


به گزارش روز سه شنبه انجمن موسیقی، جلسه هیات مدیره خانه موسیقی با حضور داود گنجه ای، محمد سریر، تقی ضرابی، زیدالله طلوعی، داریوش پیرنیاکان و حمیدرضا نوربخش(از اعضای هیئت مدیره)، آذر هاشمی (بازرس) و علی مرادخانی در دفتر معاون هنری وزیر ارشاد تشکیل و راهکار های تعامل بیشتر معاونت هنری با خانه موسیقی بررسی شد.
در ابتدای این جلسه محمد سریر(رئیس هیئت مدیره خانه موسیقی) ضمن تبریک سال نو و آرزوی سالی پربار برای موسیقی کشور، از مشکلات پیش روی موسیقی دانان صحبت کرد.
سریر گفت: مشکلات عرصه موسیقی تنها مربوط به مسائل مالی نیست بلکه باید در زمینه فرهنگسازی و بازگشایی افق های جدید نیز فعالیت هایی صورت گیرد.
وی همچنین به تنزل کیفیت موسیقی های تولید شده اشاره کرد و خواهان برنامه ریزی دقیق از طرف متولیان فرهنگی برای ارتقا سطح کیفی آثار شد.
در ادامه جلسه نیز زید الله طلوعی و تقی ضرابی به برخی دیگر از مسائل و مشکلات پیش رو اشاره کردند و بر لزوم انتخاب افراد شایسته و متخصص برای انجام فعالیت های بیشتر تاکید داشتند.
این جلسه با سخنان حمیدرضا نوربخش مدیر عامل خانه موسیقی ادامه پیدا کرد. نوربخش در سخنانش به کمبود امکانات خانه موسیقی اشاره کرد و گزارش مفصلی از فعالیت های خانه ارائه داد.
وی گفت: در زمینه موسیقی جوانان و گروه های موسیقی جوان باید تصمیم های مفید و جدی اتخاذ شود.
وی همچنین در مورد آزمون مجوز کلاس های موسیقی که قبلا به عهده خانه موسیقی بود صحبت هایی ارائه کرد و خواستار آن شد که این وظیفه دوباره به خانه موسیقی محول گردد.
موضوع فقهی موسیقی از دیگر مباحثی بود که توسط نوربخش مطرح گردید که وی خواستار پیگیری این موضوع از لحاظ تئوریک با همکاری خانه موسیقی و معاونت هنری وزارت ارشاد شد.
نوربخش همچنین درباره ساخت سالن موسیقی در کشور صحبت هایی ارائه کرد .
علی مرادخانی ضمن تبریک سال نو یاد آور شد: معاونت هنری برای هرگونه همکاری با خانه موسیقی آماده است و از فعالیت های خانه موسیقی پشتیبانی می کند.
وی گفت: ما به عنوان دولت نمی خواهیم همه کارها را انجام دهیم بلکه می خواهیم کمک کنیم تا کارها خارج از دولت انجام شود.
مرادخانی همچنین در ادامه به نشست های مشترک علمای فقه و هنرمندان در زمینه موسیقی اشاره کرد و اظهار داشت: تمامی این نشست ها می تواند بصورت مکتوب و حتی صورت جلسات آن چاپ و منتشر شود که این اسناد می تواند برای تصمیم گیری و ارائه راه کارهای مناسب در زمینه موسیقی مفید باشد.
مرادخانی گفت: موضوع ساخت سالن موسیقی در حال پیگیری است و در آینده نزدیک به نتیجه مثبت خواهد رسید.
فراهنگ (1) ** 9252**1588
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 96]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن