تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 17 مرداد 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس امر به معروف كند به مؤمن نيرو مى بخشد و هر كس نهى از منكر نمايد بينى منافق را ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

الکترود استیل

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1809962781




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مجمع مدرسین: بهانه به دست افراطی ها ندهیم


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

مجمع مدرسین: بهانه به دست افراطی ها ندهیم قم - ایرنا - مجمع مدرسین و محققین حوزه علمیه قم با صدور بیانیه به مناسبت آزادی مرزبانان جمهوری اسلامی، بر حفظ وحدت و پرهیز از بهانه دادن به دست افراطی ها تاکید کرد.


در این بیانیه که نسخه ای از آن روز دوشنبه در اختیار ایرنا قرار گرفت، آمده است: با عنایت خداوند متعال مرزبانان غیور و فداکار جمهوری اسلامی که به مدت دو ماه به اسارت گروه تروریستی جیش العدل درآمده بودند آزاد شده و به آغوش خانواده های خود بازگشتند، این آزادی را به این فداکاران با استقامت و به خانوادهای محترم آنان و نیز به ملت ایران تبریک می گوییم.
در ادامه بیانیه با تسلیت به خانواده سرباز شهید سرافراز جمشید دانایی فر آمده است: بی شک اگر اهتمام مسوولان محترم جمهوری اسلامی ایران، مقامات امنیتی استان و سعی و تلاش عالمان اهل سنت در منطقه نبود، شاید آزادی این برادران میسر نمی گشت و یا با سرانجام ناخوش تری به پایان می رسید، لذا لازم می دانیم از همه آنان عمیقا تشکر کرده و از خداوند برای آنان طلب پاداش نماییم.
بیانیه مجمع مدرسین و محققین حوزه علمیه قم ادامه داده است: بر کسی پوشیده نیست که اسلام دین رحمت و وحدت است ، خشونت، آدم ربایی و ترور از نگاه علمای فریقین و به فتوای همه آنان محکوم و حرام شمرده می شود و کسانی که به این اختلافات دامن می زنند و برای منافع و اعتقادات خود شیعه و سنی را در مقابل هم قرار می دهند، از اسلام محمدی(ص) که به ما یادگار رسیده، به دور هستند.
در ادامه این بیانیه آمده است : کشور ایران و نظام جمهوری اسلامی متعلق به همه آحاد این ملت عزیز است و بر اساس قانون اساسی نظام تمام شهروندان این کشور از مشارکت سیاسی و حقوق برابر برخوردار می باشند.
در این بیانیه اضافه شده است: امروزه دست هایی، یا از داخل و یا از آن سوی مرزها، در کار است تا آتش اختلافات قومی را در میان مسلمانان جهان و در کشورمان ایران شعله ور سازد و با کمال تاسف برخی از روی نادانی یا عناد و غرض ورزی های خاص در داخل و خارج به این اختلافات دامن می زنند تا زمینه تحریک را فراهم کرده و در نتیجه کشورهای اسلامی را نا آرام سازند و زمینه دخالت را برای گروه های افراطی و تندرو از قبیل تکفیری ها با پشتیبانی قدرت های بزرگ مهیا سازند.
در ادامه بیانیه آمده است: کشتارهای قومی و به شهادت رسیدن بسیاری از مسلمانان در سوریه، عراق و پاکستان، به دست گروه های افراطی نشانه ای از این موضع گیری های مفرطانه می باشد.
در این مطلب آمده است :مسوولان محترم دولت جمهوری اسلامی و سازمان صدا و سیما، به ویژه در ایام عزاداری ها، شایسته است به گونه ای عمل کنند تا بهانه ای برای تحریک به دست این گروه های افراطی و تروریستی نیفتد. امیدواریم پس از این با تدبیر بهتر برای اداره امور مناطق مرزی شاهد چنین خساراتی نباشیم و به رفاه شهروندان مناطق محروم توجه بیشتری شود.
در پایان این بیانیه آمده است: مجمع مدرسین و محققین حوزه علمیه قم بار دیگر خرسندی خود را از آزادی مرزبانان عزیز اظهار کرده ... و بر اساس آیات، روایات و سیره اصحاب و امامان (ع) هرگونه سخن و حرکتی که باعث تفرقه میان مسلمانان گردد و آتش جنگ و کینه را شعله ور نماید و فرصت را برای دشمنان فراهم سازد محکوم می کند و آن را حرام مسلم می شمارد. ک/1
7408 / 380/

: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 47]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن