تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):انسان با ايمان نيرومند، نزد خداوند بهتر و محبوب تر است از انسان با ايمان ناتوان...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813236989




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

یک بازیگر: جای سریال های فاخر در تلویزیون خالی است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

یک بازیگر: جای سریال های فاخر در تلویزیون خالی است تهران- ایرنا- بازیگر سینما و تلویزیون گفت: جای سریال های خوب و فاخر در تلویزیون خالی است و معتقدم با تامین اعتبار این مشکل قابل رفع خواهد بود.


رضا فیاضی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا در خصوص عملکرد سینما و تلویزیون درسال 92، گفت: سینما و تلویزیون در سال گذشته عملکرد موفقی نداشته و امیدوار هستیم تا با حضور روحانی وضعیت کشور و به وی‍ژه سینما و تلویزیون بهتر شود.
فیاضی تاکید کرد: علت این که جای سریال های خوب در تلویزیون خالی شده نداشتن بودجه مناسب است و به عنوان یک بازیگر آرزو دارم بسیار بیشتر دیده شوم و بتوانم برای مردمم کار انجام دهم.
وی افزود: طرح های فراوانی برای کار در تلویزیون دارم که به خاطر کمبود بودجه تمام طرح هایم بایگانی می شود.
فیاضی اظهار کرد: یکی از مشکلات اصلی بازیگران دریافت نکردن مطالبات خود در زمان های اعلام شده است. حدود یکسال است که در سریال معمای شاه بازی می کنم و در این مدت تنها 3 ماه حقوق دریافت کرده ام.
وی گفت: مطمئن باشید اگر بازیگران دغدغه پول نداشته باشند هیچ نیازی به یارانه ندارند و آن زمان ما هم می توانیم از این پول بگذریم تا به کسانی که واقعا نیاز دارند برسد.
این بازیگر در باره انصراف برخی از هنرمندان از دریافت یارانه، اظهار داشت: در صورتی که ما دریافتی درستی داشته باشیم هیچ نیازی به یارانه نداریم.
فیاضی خاطرنشان کرد: مردم ما در صورت کاهش هزینه ها دیگر نیازی به یارانه ندارند و این سیاستی بود که در دولت قبل اجرا و دست مردم خالی شد و معتقدم این کار از ابتدا اشتباه بود.
فراهنگ (4) **9118**1569
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 148]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سینما و تلویزیون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن