تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):عقل راهنمايى مى  كند و نجات مى  دهد و نادانى گمراه مى  كند و نابود مى  گرداند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813217555




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کتابخوانی در سالی متعلق به فرهنگ نهادینه می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

کتابخوانی در سالی متعلق به فرهنگ نهادینه می شود رشت- ایرنا- سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی گیلان گفت: بایستی تلاش شود کتابخوانی در سالی متعلق به فرهنگ در جامعه نهادینه شود.


ˈ هادی بادروح ˈ روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: باید تلاش شود، در سال فرهنگ و اقتصاد؛ با عزم ملی و مدیریت جهادی ، بگونه ای برنامه ریزی کرد تا فرهنگ کتابخوانی به امری جدانشدنی از برنامه های روزانه مردم جامعه تبدیل شود.
وی، همچنین از استقبال علاقه مندان به مطالعه از کتابخانه های فعال نوروزی سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی استان خبر داد و اظهار کرد: 9باب کتابخانه عمومی در شهرستان های استان در تعطیلات نوروزی بصورت تک شیفت فعال بوده و در خدمت مراجعان و علاقه مندان به مطالعه بودند.
وی ادامه داد: در طول فعالیت کتابخانه های عمومی در تعطیلات نوروزی علاوه بر ارائه خدمات روزمره به اعضا، استقبال از میهمانان نوروزی نیز در دستور کار کتابداران استان بوده است.
بادروح افزود: بسیاری از میهمانان نوروزی ضمن آشنایی با کتابخانه های عمومی استان از نزدیک در جریان فعالیت ها و خدمات صورت گرفته در کتابخانه های استان قرار گرفتند.
وی، هدف اصلی از این اجرای این برنامه در تعطیلات نوروزی را از یک سو تشویق و ترغیب علاقه مندان به مطالعه و ترویج فرهنگ استفاده بهینه از اوقات فراغت عنوان کرد.
طرح فعالیت نوروزی کتابخانه های عمومی در 9 کتابخانه از مجموع73کتابخانه عمومی گیلان در شهرهای رشت، آستارا، بندرانزلی ، آستانه اشرفیه، تالش ، صومعه سرا، لاهیجان و لنگرود به اجرا درآمد.ک/3
1881/ 603
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن