تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):بالاترین عبادت، عفت شکم و شهوت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820763883




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نمایش «خشکسالی و دروغ» از پنجشنبه در فرهنگسرای نیاوران


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران:
نمایش «خشکسالی و دروغ» از پنجشنبه در فرهنگسرای نیاوران
فرهنگسرای نیاوران فعالیت خود را در بهار93، با اجرای نمایش «خشکسالی و دروغ » به نویسندگی و کارگردانی « محمد یعقوبی » آغاز می‌کند .


به گزارش حوزه تجسمی باشگاه خبرنگاران فرهنگسرای نیاوران فعالیت خود را در بهار93، با اجرای نمایش «خشکسالی و دروغ » به نویسندگی و کارگردانی « محمد یعقوبی » آغاز می‌کند . 

این نمایش به مدیر تولیدی و تهیه کنندگی «محمد قدس» از پنجشنبه 21 فروردین ،ساعت 20 در سالن اصلی فرهنگسرای نیاوران به روی صحنه می‌رود. 

محمد یعقوبی پیش از این دو بار در مجموعه تئاتر شهر و تماشاخانه ایرانشهر نمایش «خشکسالی و دروغ» را روی صحنه برد ه که این اجراها با استقبال مخاطبان همراه بودند و این بار برای سومین مرتبه این نمایش را در فرهنگسرای نیاوران به روی صحنه می‌برد . 

داستان این نمایش بر تاثیر دروغ در روابط بین افراد در خانواده تاکید دارد. اکثر کنش‌های داستان بین زوج شخصیت‌ها اتفاق می‌افتد: آرش و آلا، امید و میترا، امید و آرش، آرش و میترا. اما اولین و آخرین کنش روابط را از حوزهٔ ارتباط خصوصی افراد به ارتباط خانوادگی و بصورت عام‌تر به  روابط اجتماعی تعمیم می‌دهند. هر کدام از این کنش‌ها از رویدادهای ساده‌ای مانند خر و پف کردن، غذا درست کردن و… شروع می‌شود و به صورتی واقع‌گرایانه به بحران می‌رسد. این فرایند در رابطهٔ میان شخصیت‌ها تکرار می‌شود تا این که عمق پیدا کرده و به فاجعه ختم شود…

علی سرابی(در نقش امید) ، احمد مهرانفر(در نقش آرش)، ، آیدا کیخایی(در نقش میترا)، باران کوثری و سحر دولت‌شاهی(در نقش آلا)،  بازیگران «خشکسالی و دروغ» هستند . طراحی صحنه این اثر نمایشی را « منوچهر شجاع»، طراحی لباس «پریدخت عابدین نژاد» و موسیقی را «بهرنگ بقایی» به عهده دارند . 

گفتنی‌ست؛ نمایش «خشکسالی و دروغ » تا 21 اردیبهشت ماه همه روزه به جز شنبه ها ،ساعت 20 به روی صحنه سالن اصلی فرهنگسرای نیاوران می‌رود . 


انتهای پیام/ اس








تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 68]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن