تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 16 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):در پاسخ به كسى كه عرض كرد: من در عمل ناتوانم و نماز و روزه كم به جا مى آورم اما ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

ترازوی آزمایشگاهی

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

پراپ فرم رابین سود

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799596047




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اجرای مجدد «خشکسالی و دروغ» به احترام مردم/ تغییر در گروه بازیگران


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز:
اجرای مجدد «خشکسالی و دروغ» به احترام مردم/ تغییر در گروه بازیگران

اجرای مجدد «خشکسالی و دروغ» به احترام مردم/ تغییر در گروه بازیگران
سرپرست گروه «تئاتر این روزها» استقبال مخاطبان از اجراهای گذشته نمایش «خشکسالی و دروغ» و ایجاد فرصتی برای مخاطبان محروم شده از تماشای این اثر نمایشی را دلایل تصمیم گیری و اقدام برای اجرای مجدد «خشکسالی و دروغ» البته در فضای متفاوتی چون فرهنگسرای نیاوران ذکر کرد.
به گزارش نامه نیوز، محمد یعقوبی که پیش از این 2 بار در مجموعه تئاتر شهر و تماشاخانه ایرانشهر نمایش «خشکسالی و دروغ» را روی صحنه برد که این اجراها با استقبال مخاطبان نیز همراه بودند، درباره دلایل اجرای مجدد این اثر نمایشی به خبرنگار مهر گفت: این سومین بار است که نمایش «خشکسالی و دروغ» را روی صحنه می‌بریم. پیش از این اجراهای نمایش با استقبالی خوبی همراه بود ولی به خاطر بی‌تدبیری برخی، این فرصت برای دیگر مخاطبان و علاقه‌مندان تئاتر فراهم نشد تا به تماشای «خشکسالی و دروغ» بنشینند.

وی یادآور شد: پیش از این که قرار بود «خشکسالی و دروغ» را در شهر شیراز روی صحنه ببریم، حدود 3 هزار نفر از علاقه‌مندان و مخاطبان تئاتر بلیت اجرا را تهیه کرده بودند که به دلیل لغو شدن اجرا نتوانستند «خشکسالی و دروغ» را ببینند.

سرپرست گروه «تئاتر این روزها» تأکید کرد: به احترام این مخاطبان و همچنین علاقه‌مندانی که مایل هستند اجرای این نمایش را ببینند، تصمیم گرفتیم برای سومین بار «خشکسالی و دروغ» را اجرا کنیم. البته این بار نمایش را در فرهنگسرای نیاوران روی صحنه می‌بریم و این خود تجربه‌ای متفاوت خواهد بود.

یعقوبی با اشاره به اجرای عمومی نمایش «برهان» در فرهنگسرای نیاوران یادآور شد: در آن اجرا که با استقبال خوب مخاطبان همراه بود، این نکته را متوجه شدم که فرهنگسرای نیاوران مخاطبانی دارد که برای تماشای تئاتر به مرکز شهر نمی‌آیند. اینکه با نمایش «خشکسالی و دروغ» که برای سومین بار اجرا می‌شود، بتوانیم مخاطبان را جذب سالن تئاتر فرهنگسرای نیاوران کنیم تجربه جالبی است.

این نمایشنامه‌نویس و کارگردان مطرح تئاتر با اشاره به تمام شدن بلیت 2 اجرای ابتدایی «خشکسالی و دروغ» در فرهنگسرای نیاوران، درباره گروه بازیگری و زمان آغاز اجرای عمومی این اثر گفت: قرار است اجرای عمومی «خشکسالی و دروغ» را از 21 فرودین‌ماه آغاز کنیم و تا 21 اردیبهشت‌ماه ادامه دهیم. علی سرابی، احمد مهرانفر، آیدا کیخایی و باران کوثری بازیگران «خشکسالی و دروغ» هستند که البته به دلیل اینکه باران کوثری در برخی اجراها به دلیل فیلمبرداری پروژه‌ای سینمایی نمی‌تواند همراه گروه باشد، سحر دولت‌شاهی نیز در برخی اجراهای «خشکسالی و دروغ» بازی خواهد کرد.

وی در پایان عنوان کرد: از سوی دیگر چون علی سرابی همزمان در نمایش «در انتظار گودو» نیز بازی می‌کند تا زمان پایان اجرای عمومی آن نمایش، «خشکسالی و دروغ» را ساعت 20:30 روی صحنه می‌بریم.

نمایش «خشکسالی و دروغ» بار اول با حضور علی سرابی، مهدی پاکدل، آیدا کیخایی و رویا دعوتی در سالن چهارسوی مجموعه تئاتر شهر و در اجرای دوم با حضور علی سرابی، پیمان معادی، آیدا کیخایی و باران کوثری در سالن ناظرزاده کرمانی تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه رفت.





1393/1/16





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 60]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن