تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):به پاداش بهشت نمى رسد مگر آن كس كه باطنش نيكو و نيّتش خالص باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821241650




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرهنگ دینی اسلامی را درجامعه نهادینه کنیم


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فرهنگ دینی اسلامی را درجامعه نهادینه کنیم دماوند- ایرنا - امام جمعه موقت شهرستان پردیس وشهرهای، رودهن و آبعلی گفت: به جای الگو گیری ازفرهنگ های بیگانه، فرهنگ غنی دینی - اسلامی خود را درجامعه نهادینه کنیم.


حجت الاسلام والمسلمینˈ سید حسین حسینی تبارˈ در اجتماع با شکوه نماز جمعه که در مسجد جامع بومهن برگزارشد با اشاره به ویژگیهای نوروز در روایات و آیات به بررسی دیدگاههی مختلف غافلانه، ملی گرایانه و نگاه اسلامی و عاقلانه پرداخت.
وی با اشاره به اینکه مکتب مبین اسلام نگاه عاقلانه را تاکید می کند خاطرنشان کرد: باید با حفظ سنت های مورد تاکید اسلام ،عید نوروز حرکت، کوشش و بازگشت به خودسازی، دیگرسازی و امت سازی است.
حجت الاسلام حسینی تبار توحید و خداشناسی، پاکی و شادی، شکرگزاری، طاعت و بندگی، عید ولایت، ظهور عدالت و نشاط اهل ایمان را از جمله پیام های نورز دانست.
وی با اشاره به پیام نوروزی پیام مقام معظم رهبری گفت: اقتصاد باید مبتنی بر سبک دینی باشد، به سنت ها و آیین های دینی خود پایبند باشیم و بتوانیم این آیین وفرهنگ را گسترش بدهیم.
وی با اشاره به اینکه بزرگترین معضل فرهنگی کشور مصرف گرایی است، خاطرنشان کرد: متاسفانه بارزترین محور در این حوزه خانواده است و در خرید های عید اغلب به اسراف و تبذیر روی می آورند.
حجت الاسلام حسینی تبار گفت: یکی از شاخص هایی که دشمن ترویج می کند و سود آن عاید کمپانی های غربی می رود مصرف گرایی است وما باید بجای مصرف گرایی درست مصرف کردن را در تمامی حوزه ها فرابگیریم.
تهرام/8128/1457/
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 64]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن