تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن مجتبی (ع):كسى كه در دلش هوايى جز خشنودى خدا خطور نكند، من ضمانت مى كنم كه خداوند دعايش را ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804724873




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

موسسه اعتباري کوثر گام‌هاي بلندي در بانکداري اسلامي و نهادينه کردن فرهنگ قرض الحسنه برداشته است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۲ اسفند ۱۳۹۲ (۱۲:۱۹ب.ظ)
مدير امور شعب موسسه اعتباري کوثر استان قم: موسسه اعتباري کوثر گام‌هاي بلندي در بانکداري اسلامي و نهادينه کردن فرهنگ قرض الحسنه برداشته است مدير امور شعب موسسه اعتباري کوثر استان قم گفت: موسسه اعتباري کوثر در بانکداري اسلامي و همچنين نهادينه کردن فرهنگ قرض الحسنه گام هاي بلندي برداشته است.
به گزارش خبرگزاري موج، اقدسي در همايش پياده روي خانوادگي با اشاره به اهداف اين موسسه در توسعه و ترويج فرهنگ قرض الحسنه اظهار کرد: موسسه اعتباري کوثر در بانکداري اسلامي و همچنين نهادينه کردن فرهنگ قرض الحسنه گام هاي بلندي برداشته است، که در اين راستا نيز اقدام به راه اندازي دو غرفه فرهنگي در بخش مجزاي خواهران و برادران نمود که مورد استقبال بي نظير شرکت کنندگان در پياده روي قرار گرفت. وي با اشاره به استقبال مردم براي افتتاح حساب در شعب اين موسسه بيان کرد: موسسه اعتباري کوثر اميدوار است با توجه به اعتماد پرشور مردم به موسسه بتواند خدمات قابل توجهي را به شهروندان قم ارائه کند.
وي با بيان اينکه مديران موسسه نسبت به سلامت مردم و افزايش نرخ سلامت جامعه اهتمام دارند تصريح کرد به پاس قدرداني از اعتماد مردم ،جوائز بسيار ارزنده اي از سوي اين موسسه به صاحبان حساب هاي قرض السنه اهدا شد.
مدير امور شعب موسسه اعتباري کوثر استان قم با اشاره به استقبال بي نظير مردم فهيم قم از فعاليت ها و شعب موسسه اعتباري کوثر اين امر را ناشي از سلامت و صداقت کارکنان موسسه در عملکرد خود دانست و گفت: اعتماد مردم به شعب موسسه در کل کشور به حدي است که موسسه اعتباري کوثر ظرف مدت کوتاهي از فعاليت خود توانسته است علاوه بر اخذ مجوز فعاليت از بانک مرکزي از نظر منابع با عبور از موسسات اعتباري، 7 بانک خصوصي را نيز پشت سر گذارد، که اين مراسم همزمان با جشن ولادت حضرت زينب (س) به شکرانه همين امر مهم با مشارکت اداره کل ورزش و جوانان قم و شهرداري و ساير ارگان ها انجام شد.
اقدسي در ادامه با تشکر از مراجع و آيات عظام و دفاتر اين بزرگواران و کليه ارگان ها، سازمان ها، نهادها و دواير دولتي و غير دولتي و اشخاص حقيقي و حقوقي که در اين همايش نقش آفريني کردند، از زحمات و حمايت هاي نمايندگان مردم شريف قم در مجلس شوراي اسلامي، استاندار محترم و محبوب و معاونين ايشان، شهردار محترم و معاونين، فرماندهي نيروي انتظامي استان قم، فرماندهي سپاه علي بن ابيطالب (ع )، مدير کل محترم و کارکنان صدا و سيماي قم، هلال احمر و آتش نشاني و دانشگاه علوم پزشکي، توليت آستانه مقدسه حضرت معصومه (س) و توليت مسجد مقدس جمکران و خبرگزاري ها و اصحاب رسانه و پاکبانان محترم و شهردار منطقه 7و مديرکل روابط عمومي شهرداري قم و اتوبوسراني و تاکسي راني به خصوص مدير کل محترم ورزش و جوانان استان قم جناب آقاي جهان بين و يکايک عوامل اداره ورزش و جوانان و همه اقشار و آحاد مردم به خصوص سلسله روحانيت و خانواده شهدا و رزمندگان و جانبازان قدرداني نموده و گفت اين همدلي و همياري تمامي مسئولين و عوامل بود که باعث خلق اين حرکت عظيم و خودجوش شد که انشاا... در تمامي عرصه ها به خصوص عرصه هاي اقتصادي نيز اين وحدت و همدلي و همياري باعث خلق حماسه اقتصادي گردد و موسسه اعتباري کوثر نيز به سهم خود در ايجاد حماسه اقتصادي نقش آفريني نمايد .
در اين مراسم که مديريت و کارکنان موسسه اعتباري کوثر استان قم با لباس ورزشي در آن شرکت کردند يک دستگاه سواري پرايد ويژه مشتريان شعب موسسه اعتباري کوثر قم که از مورخه 23/11/92 تا 15/12/92 در شعب قم افتتاح حساب پس انداز نموده بودند قرعه کشي شد که آقاي محمد رفيع با کد ملي 3030960900 فرزند ابراهيم دارنده حساب پس انداز به شماره 428021106406.09 نزد شعبه امام خميني قم که به تاريخ 06/12/92افتتاح حساب نموده بود برنده خوش شانس يک دستگاه سواري پرايد گرديد که انشاا... پس از انجام مراحل قانوني تا پايان سال طي مراسمي تحويل نامبرده خواهد گرديد. ساير جوايز و روند تحويل آنها نيز از طريق رسانه هاي استان و اداره کل ورزش و جوانان اطلاع رساني خواهد شد.
همچنين در اين مراسم معاون محترم امنيتي و سياسي استانداري قم حجت الاسلام و المسلمين بنائي و مدير کل ورزش و جوانان قم و امير مجدآرا رئيس فدراسيون ورزش هاي همگاني کشور و حجت الاسلام و المسلمين يزدي رئيس هيئت ورزش هاي همگاني قم طي سخناني از مشارکت و همکاري موسسه اعتباري کوثر در برگزاري اين مراسم تقدير و تشکر کردند و خواستار استمرار اين مشارکت شدند. و همچنين نسبت به افتتاح حساب اقدام نمودند.
لازم به ذکر مي باشد به گفته مسئولين و کارکنان عملکرد موسسه اعتباري کوثر در برگزاري پانزدهمين پياده روي خانوادگي استان قم و ايجاد محيط پر نشاط و آرام و جذاب براي خانواده ها بسيار شاخص و بي نظير و بي بديل بود.
در پايان اين مراسم که بصورت زنده از شبکه 3 سيما و شبکه نور قم پخش مي شد، مسعود اقدسي مدير موسسه اعتباري کوثر استان قم با تقدير و تشکر از حمايت هاي بي دريغ مدير عامل محترم و محبوب موسسه آقاي دکتر عيسي رضايي از موافقت با مشارکت موسسه در جشن نيکوکاري به مبلغ پنجاه ميليون ريال خبر داد و گفت به علت سهيم شدن خانواده هاي عزيز تحت پوشش کميته امداد در اين مراسم و باالتبع سهيم شدن موسسه اعتباري کوثر در جشن بزرگ نيکوکاري اين هديه ناقابل پرداخت مي گردد تا خانواده هاي محترم نيز در جشن شکرگزاري موسسه شريک باشند.
در حاشيه اين مراسم نيز ماشين هاي سيار اقدام به توزيع آب معدني بسته بندي شده با نام کوثر مي نمودند که مورد استقبال بي نظير مردم قرار گرفت.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 99]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن