تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 16 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):تا زمانى كه مردم، امر به معروف و نهى از منكر نمايند و در كارهاى نيك و تقوا به ي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814214025




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

صدای آشنا و بررسی ابعاد مختلف موفقیت هسته ای ایران


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

صدای آشنا و بررسی ابعاد مختلف موفقیت هسته ای ایران تهران-ایرنا-عزت ایرانی در سایه اقتدار ملی و حماسه غرورآفرین در روز ملی فناوری هسته ای از رادیو صدای آشنا پخش می‎شود.


به گزارش روز دوشنبه روابط عمومی و امورمخاطبان شبکه جهانی صدای آشنا، عزت ایرانی در سایه اقتدار ملی کاری از گروه جامعه و زندگی، با هدف بررسی ابعاد مختلف فناوری هسته ای ایران، قصد دارد چگونگی کسب موفقیت هسته ای ایران به دست فرزندان این مرز و بوم، و همچنین حق طبیعی مردم ایران برای استفاده صلح آمیز از انرژی هسته ای را مورد تحلیل قرار دهد.
دکتر عسگر جلالیان و حسن بهشتی پور، کارشناسان این ویژه برنامه است.
رویا ولی زاده نویسنده و تهیه کننده، و امیرحسین راسخ گوینده، در این ویزه برنامه همراه مخاطبان است.
عزت ایرانی در سایه اقتدار ملی را روز چهارشنبه بیستم فروردین ساعت 09:00 به وقت تهران برابر با ساعت 04:30 به وقت گرینویچ از کانال آسیا و اقیانوسیه‎ شبکه جهانی صدای آشنا بشنوید.
همچنین برنامه حماسه غرورآفرین، کاری از گروه رویدادها و تحلیل بین الملل در این روز به مباحثی همچون تبیین روز ملی فناوری هسته ای و تشریح و تحلیل بازتاب جهانی این موضوع، مطرح کردن روز ملی فناوری هسته ای و تبیین اهمیت موضوع هسته ای برای ایرانیان خواهد پرداخت.
روز 20 فروردین ماه مقارن با تکمیل چرخه سوخت هسته ای در تقویم رسمی ایران روز ملی فن آوری هسته ای نامگذاری شده است؛ این برنامه به پاسداشت و گرامی داشت غرورآفرینان این عرصه تهیه و ضمن تبیین و انعکاس خصوصیات و روحیات خودباوری و اعتمادبنفس نیروهای خلاق کشوربازتاب گسترده ای در جهان داشت.
حجت الاسلام هادی مزینانی، کارشناس این ویژه برنامه است.
بهرام مددی تهیه کننده، فاطمه بی تقصیر نویسنده، مهسا حق پناه گوینده، و طیبه خادم جعفری گزارشگر، در این ویزه برنامه همراه مخاطبان است.
حماسه غرورآفرین را روز چهارشنبه بیستم فروردین ساعت 22:05 به وقت تهران برابر با ساعت 17:35 به وقت گرینویچ از کانال آمریکای شبکه جهانی صدای آشنا بشنوید.
فراهنگ (1) ** 9187 ** 1569
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 82]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سینما و تلویزیون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن