تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مؤمن را بر مؤمن، هفت حق است. واجب ترين آنها اين است كه آدمى تنها حق را بگويد، هر ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813166170




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رعایت قوانین و مسئولیت پذیری مردم نتایج خوبی را در طرح نوروزی داشت


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

رعایت قوانین و مسئولیت پذیری مردم نتایج خوبی را در طرح نوروزی داشت گرگان - ایرنا - فرمانده انتظامی گلستان با اشاره به افزایش 81 درصدی رضایتمندی مردم از عملکرد پلیس گفت: رعایت قوانین و مقررات و حس مسئولیت پذیری مردم نتایج بسیار خوبی را در طرح نوروز به همراه داشته است.


سردار ˈسیدمحمود میرفیضیˈ روز دوشنبه در گفت و گوی خبری، رضایتمندی مردم را هدف بزرگ پلیس در اجرای مأموریت ها دانست و افزود: تجربه نشان داده که هر گاه مردم به عرصه های مختلف وارد شده اند بیشترین موفقیت ها در آن عرصه ها حاصل شده است.
وی در ادامه با اشاره به تردد بیش از 650 هزار خودرو از ابتدای طرح نوروزی تا پایان تعطیلات اظهار کرد: 550 هزار خودروی عبوری در سطح شهر و جاده های استان، سواری بوده اند.
رئیس پلیس گلستان حضور 400 نیروی محسوس و نامحسوس پلیس راه در سطح جاده ها و معابر برون شهری و به کارگیری بیش از 500 وسیله نقلیه سبک و سنگین را از جمله برنامه های مهم نیروی انتظامی در اجرای این طرح عنوان کرد و گفت: 65 ایستگاه پلیس انتظامی، راهنمایی و رانندگی در طرح نوروز 93 پیش بینی شده بود.
وی با اشاره به کاهش 21 درصدی وقوع جرائم و 30 درصدی تصادفات در سطح استان، کسب این موفقیت بزرگ را حاصل تعامل بسیار خوب مردم با پلیس عنوان کرد و گفت: حفظ حقوق شهروندی و هم چنین احساس مسئولیت پذیری شهروندان عامل این موفقیت بوده است.
فرمانده انتظامی گلستان در پایان از تلاش شبانه روزی مجموعه انتظامی استان در اجرای مأموریت های محوله تقدیر کرد.
602
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 94]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن