تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):غيبت كردن در (نابودى) دين مسلمان مؤثرتر از خوره در درون اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814748528




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کمیته 12 گانه مسئولیت اجرایی طرح نوروزی فارس را بر عهده دارد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > جنوب > فارس رضاییان:
کمیته 12 گانه مسئولیت اجرایی طرح نوروزی فارس را بر عهده دارد
شیراز – خبرگزاری مهر: معاون عمرانی استاندار فارس گفت: کمیته 12 گانه مسئولیت اجرایی شدن هرچه بهتر طرح نوروزی استان را برعهده گرفته است.



به گزارش خبرنگار مهر، خلیل رضاییان ظهر یکشنبه در مراسم آغاز طرح نوروزی در فارس افزود: در خصوص طرح نوروزی بیش از 200 جلسه در فارس گرفته شده و کمیته 12 گانه مسئولیت اجرایی شدن هرچه بهتر این طرح را برعهده گرفت. وی ادامه داد: کاستی های سالیان قبل را مد نظر قرار دادیم تا در نوروز امسال شاهد رفع مشکلات و تسهیل در رفت و آمد مردم باشیم. رضاییان افزود: آمار تصادفات و فوتی های هر استان را باید متناسب با جمعیت و وسعت آن محل در نظر گرفت نه اینکه استان پهناور فارس را با استانی که جمعیت آن به اندازه کلانشهر شیراز هم نیست مقایسه شود. طرح نوروزی در استان فارس از امروز با حضور مسئولان مختلف دستگاه های اجرایی آغاز شد.    


۱۳۹۲/۱۲/۲۵ - ۱۳:۱۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 108]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن