تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):آنچه دوست ندارى درباره‏ ات گفته شود، درباره ديگران مگوى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814712885




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آزادی مرزبانان برای کشور مایه عزت و سربلندی است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

دبیر مجمع نمایندگان سیستان وبلوچستان: آزادی مرزبانان برای کشور مایه عزت و سربلندی است خاش، زاهدان- ایرنا- دبیر مجمع نمایندگان سیستان و بلوچستان از تلاشهای موثر مسوولان، علما و متنفذان و معتمدان کشوری و محلی برای آزادی مرزبانان تجلیل کرد و آن را مایه عزت و سربلندی کشور دانست.


حمیدرضا پشنگ ریگی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: اینجانب بعنوان خادم مردم و عضو کوچکی از این ملت بزرگ دست تک تک افرادی را که برای آزادی سربازان مرزبان وطن تلاش و همکاری کردند می بوسم و از این بابت خدا را شاکرم.
نماینده مردم شهرستان های خاش و میرجاوه در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: این عمل بسیار ارزشمند که سبب شادی قلب ملت ایران شده به طور حتم و یقین در ذهن و خاطر مردم نقش خواهد بست و جاودانه می شود.
وی اظهار داشت: نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی از آزادی مرزبانان خرسندند و برای همه این عزیزان دعای خیر می کنند.
وی با محکوم کردن عمل زشت گروگانگیری و دیگر جنایت های گروهک های منحرف گفت: دشمنان قسم خورده ملت و نظام جمهوری اسلامی ایران بوسیله عده ای خودفروخته و خائن با اقدامات ضد دینی و انسانی سعی در ایجاد اختلاف میان ملت ایران دارند و برای رسیدن به اهداف شومشان از هر جنایتی علیه این ملت فروگذار نیستند.
وی بیان کرد: فریب خوردگان و خودفروختگان خائن اواخر سال گذشته شماری از فرزندان عزیز ملت ایران را که در حال خدمت در سنگر سربازی و مرزبانی بودند به گروگان گرفته و به بهانه های واهی و دروغین دفاع از حقوق اهل سنت و بلوچ به جنایتی دست زدند که هیچ دین و مذهبی نه تنها آن را نمی پذیرد بلکه بشدت این قبیل جنایتها را محکوم می کند.
نماینده مردم خاش و میرجاوه در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: خائنان به ملت و نظام مدعی شده اند که یکی از مرزبانان عزیز را به شهادت رسانده اند، اما غافل از این هستند که ملت ما درس شهادت را از اسلاف و بزرگان خود آموخته اند و شهادت را افتخار و عزت می دانند.
وی تصریح کرد: حرکات زشت گروهک های معاند، مردم ما را هوشیارتر، متحدتر و منسجم تر می کند.
همچنین دفاتر امامان جمعه شیعه و سنی، فرمانداری، مدیران و مدرسان حوزه های علمیه اهل سنت و سران قبایل و طوایف شهرستان خاش در پیامهای جداگانه آزادی مرزبانان ایرانی را تبریک گفتند. ک/3
7312 / 653
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 63]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن