تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):هر کس ماه رمضان یک آیه از کتاب خدا را قرائت کند مثل اینست که درماههاى دیگر تمام قر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804045454




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اخبار کوتاه از صدا و سیما


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

اخبار کوتاه از صدا و سیما تهران-ایرنا- برنامه پایش امشب به تشریح و معرفی نحوه ثبت نام برای دریافت یارانه نقدی می پردازد.


به گزارش خبرنگار فرهنگی ایرنا،هادی شریفی، میهمانان برنامه امشب شاپور محمدی معاون امور اقتصادی وزارت اقتصاد و اکبر ایزدی رئیس سازمان هدفمندی یارانه ها هستند.
در برنامه امشب علاوه بر تشریح نحوه ثبت نام دریافت یارانه، آخرین تصمیم ها در اجرای دور جدید هدفمندی یارانه ها تشریح و تحولات اقتصاد ایران در دو سه هفته تعطیلات نوروز مرور می شود.
برنامه پایش امشب ساعت 23 با اجرای مرتضی حیدری از شبکه یک پخش خواهد شد

**مجموعه صنعت ملی هر شب از شبکه مستند
کورش انصاری تهیه کننده و کارگردان مجموعه صنعت ملی گفت: برای ساخت این مجموعه به استان های مختلف سفر کرده ایم تا قابلیت ها و ویژگی های طرح های ملی را در نقاط مختلف کشور نشان دهیم و سعی داشتیم بیشتر به طرح های بومی سازی شده هر منطقه که مردم استان در تولید و شکوفایی آن نقش داشته اند و انحصار آن صنعت را از دست چند کشور محدود خارج ساخته اند، بپردازیم.
انصاری درباره ویژگی های خاص این مجموعه گفت: در تولید این مجموعه به تمام اقصی نقاط کشور سفر کرده ایم و با تمام سختی های موجود در این راه سعی کردیم تا رشد صنعت را حتی در نقاط کم برخوردارتر به تصویر بکشیم.
وی ادامه داد: معتقدم تولید مستندهایی این چنینی باعث ایجاد خودباوری در مخاطب می شود. شاید به سختی باور کنیم که در برخی تولیدات ملی به چنین قدرتی دست یافته ایم و کارهایی انجام می دهیم که تاکنون به ما اجازه ورود به آن را نمی دادند، ولی در این مستند ضمن حمایت از صد طرح ملی، نشان می دهیم که با وجود همه تحریم ها رشد چشمگیری داشته ایم.
مجموعه «صنعت ملی» در 100 قسمت 15 دقیقه ای هر شب ساعت 21:30 از شبکه مستند پخش می شود.

**ادامه پخش سریال ما فرشته نیستیم
قسمت های پایانی سریال نوروزی ˈ ما فرشته نیستیم ˈ به تهیه کنندگی مجید اوجی و کارگردانی فلورا سام از امشب 17 فروردین ماه تا پایان هفته جاری پخش می شود.
به گزارش روابط عمومی شبکه تهران، این سریال در 16 قسمت 40 دقیقه ای برای نوروز 93 تهیه و تولید شده بود که به مناسبت شهادت حضرت فاطمه زهرا ( س) قسمت پایانی آن پخش نشد و از امشب 17 فرودین ادامه این سریال چهاردهمین قسمت آن ساعت 23 پخش و تکرار آن روز بعد ساعت های 13:30 و 19 است.
پشت صحنه این سریال که شامل گزارشی از روند تولید سریال ، گفتگو با هنرمندان، عوامل و.. است؛ نیز 20 فروردین ماه ساعت 23 روی آنتن می رود و مخاطبان این سریال می توانند تکرار آن را روز پنج شنبه ساعت 19 مشاهده کنند.

**سری جدید نگهبانان طبیعت در شبکه مستند
سری جدید مستند دیدنی نگهبانان طبیعت از روز دوشنبه این هفته 18 فروردین ماه به روی آنتن شبکه مستند خواهد رفت.
نگهبانان طبیعت در 23 قسمت 50 دقیقه ای با هدف به نمایش کشیدن تلاش افرادی که برای حفظ محیط زیست جان خود را به خطر می اندازند تهیه شده است.
این مستند محصول سال 2008 است و در آن حقایقی از رابطه طبیعت و حیات انسان ها به تصویر کشیده خواهد شد. گفت و گو با افرادی که برای حفظ طبیعت و مبارزه با شکارچیان غیر قانونی جان خود را به خطر انداخته اند و طعم مرگ را تجربه کرده اند از بخش های جذاب این مستند است.
علاقه مندان می توانند این مجموعه را دوشنبه ها ساعت 22 از شبکه مستند ببینند.

**کارگاهان پلیس
جدیدترین بخش های سریال کارگاهان پلیس هر شب ساعت 22:15از شبکه یک پخش می شود.
لاله ایجادی مسئول تامین برنامه های خارجی شبکه یک گفت: پخش سریال آلمانی کارگاهان پلیس از این هفته تا آخر فروردین ادامه دارد و هر شب ساعت 22:20 یکی از بخش های این سریال پلیسی را پخش می کنیم.
ایجادی با بیان اینکه سریال کارگاهان پلیس یکی از سریال های پر طرفدار در آلمان و کشورهای اروپایی است که توسط کارگردان های متعدد ساخته شده است، گفت: ساخت این سریال در همچنان ادامه دارد و با توجه به جذابیت و استقبال بینندگان از این سریال شبکه یک اقدام به خرید و دوبله و پخش این سریال کرده است.
وی همچنین گفت: البته پنجشنبه شب برنامه سینمایک و فیلم سینمایی نبرد با چاقو پخش خواهد شد .

**دریاچه ارومیه مستند شد
مستند محض پارک ملی دریاچه ارومیه به تهیه کنندگی و کارگردانی رامین اصغری روز دوشنبه ، 18 فروردین ماه ، ساعت 23 میهمان برنامه فانوس شبکه مستند می شود.
این مستند با هدف آشنایی مخاطبان با پتانسیل های دریاچه ارومیه و حیات وحش آن به عنوان پارک ملی حفاظت شده ساخته شده است.
«تالاب های دریاچه ارومیه»، «زیست بوم دریاچه ارومیه» ، «آب و گردشگری» و «وضعیت فعلی» چهار عنوان اصلی مستند پارک ملی «دریاچه ارومیه» را تشکیل می دهند. حضور در سواحل استان های آذربایجان غربی و شرقی، جزایر پارک ملی، تالاب های اقماری دریاچه و سایر مناطق گردشگری و همچنین استفاده از موسیقی محلی و تصاویری از جزایر، سواحل و بنادر از ویژگی های این مستند محسوب می شود.
در این مستند سعی شده تا مخاطبان با وضعیت عمومی و گردشگری دریاچه و خواص درمانی آن آشنا شوند. تصویربرداری به مدت هفت ماه و در 30 جلسه در فصل های متفاوت انجام شده است.

** جامانده به شبکه سحر رسید
فیلم تلویزیونی جامانده به کارگردانی بهروز شعیبی از سیمای آذری شبکه سحر برای علاقمندان به فیلم های ایرانی در جمهوری آذربایجان به روی آنتن خواهد رفت.
تله فیلم جامانده به مدیریت دوبلاژ سعید بحرالعلومی و سرپرستی زبانگردانی مهدی حسین زاده یکشنبه 17 فروردین از ساعت 17:30 به وقت تهران به روی آنتن خواهد رفت.

**حقه های فیلم سازی در «آیا واقعیت داره ؟»
قسمت اول از مجموعه مستند «آیا واقعیت داره؟» ساخته مارک کریک دوشنبه ، 18 فروردین ماه از شبکه مستند پخش می شود.
این مجموعه که در سه قسمت 45 دقیقه ای آماده پخش شده است ، سعی دارد واقعیت عکس ها و فیلم های اینترنتی مانند رکورد پوشیدن بیشترین لباس ، یا عکس یک جت اسکی سوار در کنار یک کوسه را بررسی کند و از پشت پرده آنچه از طریق دنیای مجازی به عنوان جدیدترین رکوردها و عجیب ترین اتفاقات جهان به مخاطب ارائه می شود ، پرده بردارد.مجری ماجراجوی این مستند به دنبال عکس های مشهور به محل وقوع اتفاقات می رود و جدیدترین تکنیک های فیلم سازی و تدوین را بررسی می کند.
« آیا واقعیت داره؟» دوشنبه ، ساعت 17 و به مدت 40 دقیقه از شبکه مستند پخش می شود.

**به همین راحتی از شبکه سحر
تله فیلم به همین راحتی به سرپرستی زیرنویس رحمان رستم پور برای پخش از سیمای بوسنیایی این شبکه زیرنویس شده و به روی آنتن می رود.
علی اصغر نیک سیرت ترجمه متون به همین راحتی را برعهده داشته و سلما هاجرشیج ویراستار متون ترجمه شده بوده است. علیرضا نجفی نیز اپراتوری زیرنویس ˈ به همین راحتی ˈ را انجام داده است.
به همین راحتی ˈ یکشنبه 17 فروردین از ساعت 12:30 به وقت تهران به مدت 85 دقیقه برای مخاطبان سیمای بوسنیایی شبکه جهانی سحر در بوسنی و هرزگوین و منطقه بالکان به روی آنتن خواهد رفت.

**مستند عجائب دنیا در شبکه تهران
مستند جذاب و نمایشی عجائب دنیا به کارگردانی آتن برو در 14 قسمت 40 دقیقه ای از 16 فروردین ساعت 11:25 از شبکه تهران پخش می شود.
این مستند نمایشی به تشریح شگفتی ها ، اتفاقات و رویدادهای غیر باور و معمول می پردازد که عناوین آن عبارت از صداها ، بدن انسان، شگفتی زمین ، رعد و برق و.... است.
این مستند محصول کشور آمریکا سال 2012 است که در 14 قسمت برای علاقه مندان نمایش داده می شود.

**«شکرستان» در جشنواره سیلک رود ایرلند اول شد
مجموعه انیمیشن «شکرستان» با تهیه کنندگی سیدمسعود صفوی در دومین جشنواره «سیلک رود» (Silk Road Film Festival) ایرلند عنوان اول را کسب کرد.
مجموعه انیمیشن شکرستان به تهیه کنندگی مسعود صفوی با مشارکت مرکز انیمیشن حوزه هنری، شبکه دو سیما و موسسه صبا تولید شد. داستان های این مجموعه با بیش از ۱۸۰ شخصیت در یک شهر قدیمی و خیالی روی می داد که با استقبال مخاطبان روبرو شد.
فراهنگ(2)**9187**1588
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 148]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سینما و تلویزیون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن