تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اگر پنج خصلت نبود، همه مردم جزوِ صالحان مى شدند: قانع بودن به نادانى، حرص به دنيا، بخ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814709170




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فناوری هسته ای افتخاری ماندگار برای جمهوری اسلامی است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فناوری هسته ای افتخاری ماندگار برای جمهوری اسلامی است تفرش - ایرنا - معاون فرماندار شهرستان تفرش گفت: فناوری هسته ای افتخاری ماندگار برای جمهوری اسلامی است و گوشه ای از خودباوری و تعهد فرزندان این مرز و بوم را حکایت می کند.


ˈسعید مویدیˈ روز یکشنبه در نشست هماهنگی گرامیداشت روز هنر اسلامی و فناوری هسته ای افزود: دستیابی به فناوری هسته ای نمونه بازری از ایثار و پایداری اسلامی است که باید هر روز بیشتر معرفی و گسترش یابد.
وی توضیح داد: راه استقلال ایران اسلامی در خودباروی و اقتصاد مقاومتی نهفته که فناوری هسته ای گل سرسبد آن است.
وی در بخش دیگریاز سخنانش اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران آمیخته با فرهنگی دینی و برجسته است که در جهان نمونه ندارد و هنر ما این است که بتوانیم این فرهنگ مترقی را بسط دهیم.
مویدی با بیان اینکه هر یک از هنرمندان ما باید خود یک آوینی باشند، ادامه داد: شهید آوینی هنرمندی بود از تبارشهیدان، باشهیدان زیست و به شهیدان پیوست؛ شهید آوینی یعنی بنده برگزیده خدا، بنده ای که زیستن در جوار شهیدان را به جاه و مقام ترجیح داد.
رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان تفرش نیز در این نشست گفت : 20فرودین سالروز قطع رابطه سیاسی با آمریکا است که سر آغاز پیشرفتهای زیادی برای ایران اسلامی شد و انرژی هسته ای از مهمترین پیشرفتهای ایران است .
ˈفضل الله باباخانیˈ افزود : روز 21فرودین سالروز شهادت بزرگ مردی است که در عرصه هنر، سینما و دفاع مقدس آثار ارزشمندی را از خود برجای گذاشت و باید با معرفی دیدگاه و آثار این هنرمند دین خود را به وی ادا کنیم.
در این نشست اجرای مراسم در گلزار شهدای بهشت معصومه (س) تفرش، مسابقات و نمایشگاهها از برنامه های این ایام در تفرش عنوان شد.ک/2
559/7110
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن