تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس به خدا توكل كند، دشوارى ها براى او آسان مى شود و اسباب برايش فراهم مى گردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814781104




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اجراي آزمايشي لايحه تجارت به 4 سال رسيد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۷ فروردين ۱۳۹۳ (۱۰:۳ق.ظ)
جهت تأمين نظر شوراي نگهبان؛ اجراي آزمايشي لايحه تجارت به 4 سال رسيد نمايندگان مجلس شوراي اسلامي با 193 رأي موافق با اصلاحيه قانون تجارت رأي مثبت دادند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاري موج، لايحه ي تجارت که پس از تصويب مجلس شوراي اسلامي مورد ايران شوراي نگهبان قرار گرفته بود در جلسه مورخ 18.8.92 کميسيون قضائي و حقوق مجلس شوراي اسلامي با حضور نمايندگان محترم آن شورا مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و ضمن موافقت جهت رسيدگي مدت اجراي آزمايشي آن براي چهار سال مورد تصويب قرار گرفت.
نمايندگان مجلس شوراي اسلامي نيز امروز در صحن علني با 193 رأي موافق، 12 رأي مخالف و 6 رأي ممتنع به اين اصلاحيه رأي مثبت دادند.
لازم به ذکر است که لايحه ي فوق مشتمل بر يکهزار و دويست و شصت و يک ماده در جلسه روز سه شنبه مورخ 90.10.6 کميسيون قضائي و حقوقي مجلس شوراي اسلامي طبق اصل 85 قانون اساسي به تصويب رسيد و مجلس در جلسه ي علني روز چهارشنبه مورخ بيست و سوم فروردين يکهزار و سيصد و نود و يک با اجراي آزمايشي آن به مدت پنج سال موافقت نموده بود؛ به منظور تأمين نظر شوراي نگهبان، "اجراي آزمايشي لايحه ي مذکور به مدت چهار سال" اصلاح گرديد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن