تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 21 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بدانيد كه بدترين بدها، علماى بدند و بهترين خوبان علماى خوبند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814891819




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اسناد بالادستي در استان بومي‎سازي شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۷ فروردين ۱۳۹۳ (۱۰:۳۴ق.ظ)
استاندار گلستان: اسناد بالادستي در استان بومي‎سازي شود صادقلو با تاکيد بر اينکه بايد اهداف سند بالادستي بر اساس نيازهاي استان بومي‎سازي شود تا با سيستمي کردن آن علاوه بر اجراي آن در حالت فعلي، اين اسناد بالادستي بومي‎سازي شده تا براي آيندگان نيز به کار بيايد.
به گزارش خبرگزاري موج، صادقلو استاندار گلستان در جمع مديران استان با تاکيد بر داشتن مديريت جهادي اظهار داشت: مديريت استراتژيک لزوم داشتن مديريت جهادي است.
وي ادامه داد: امسال با عناوين کلان روبه‌رو هستيم و موضوع اقتصاد يکي از مسائلي است که از سال گذشته مورد تاکيد بوده و امسال نيز اين تاکيد و پرداختن به آن ادامه دارد بنابراين به اين نتيجه مي‎رسيم که بايد عزم جدي‎تر از گذشته در اين حوزه به کار بگيريم.
صادقلو با اشاره به شعار سال بيان کرد: از ابتداي شروع به کار در استان و از ماه‎هاي گذشته بر وجود يک مديريت استراتژيک در استان تاکيد داشته و دارم و يکي از مصداق‎هاي مديريت جهادي داشتن مديريت استراتژيک است.
وي اضافه کرد: مديريت استراتژيک نياز به افق مشخص، فهم شرايط موجود و آسيب‎شناسي آن و ترسيم روش‎ها و راهکارها براي خروج از شرايط فعلي و رسيدن به شرايط بهتر دارد.
صادقلو در ادامه با تاکيد بر مديران در خصوص ارائه گزارش عملکرد در سال گذشته و بررسي نقطه موجود دستگاه‎ها در حالت فعلي و مشخص کردن اهداف و برنامه‎هاي آينده گفت: مديران دستگاه‎هاي اجرايي ظرف دو هفته نسبت به تهيه اين گزارش اقدام کرده و آن را ارائه دهند تا نسبت به تهيه کتاب مديريت استراتژيک اقدام فوري شود.
وي افزود:‎ يکي از عنوان‎هاي مورد تاکيد مقام معظم رهبري در خصوص اقتصاد و فرهنگ که به نظر من در تمام حوزه‎ها لزوم آن مورد تاکيد است مديريت جهادي بوده و يکي از نيازهاي مديريت جهادي داشتن هدف متعالي است زيرا نمي‎توان بدون هدف به سمت جلو حرکت کرد.
استاندار گلستان تصريح کرد: توليد فکر و ايده نو در مديريت جهادي بسيار مهم است؛ يکي از سوال‎هايي که به عنوان اشکال در دانشگاه‎ها مطرح مي‎شود اين است که به واقع چه ميزان از مقالات و تحقيق‎هايي که توسط دانشگاه‎ها انجام مي‎شود مورد بهره‎برداري قرار گرفته و کاربردي و قابل اجرا است؟
صادقلو در پايان ابراز داشت: تمامي مديران و مسئولان با يک عزم جدي و منطقي بر داشتن مديريت استراتژيک و جهادي اهتمام ورزند تا تحقق شعار سال با سرعت بيشتري در عرصه ميدان عمل نمايان شود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 11]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن