تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):كوتاه كردن ناخن، از آن رو لازم است كه پناهگاه شيطان است و فراموشى مى آورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815009486




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

«کیسه رو بده خلاص شو» به تولید نزدیک شد/ تصویر آرزوهای انسانی


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


فرهنگ و هنر > سینمای ایران
«کیسه رو بده خلاص شو» به تولید نزدیک شد/ تصویر آرزوهای انسانی
مصطفی رزاق کریمی کارگردان «کیسه رو بده خلاص شو» که در ژانر اجتماعی به قلم فرهاد توحیدی نوشته شده است درباره مراحل تولید آن توضیح داد.



مصطفی رزاق کریمی کارگردان سینما درباره ساخت فیلم سینمایی «کیسه رو بده خلاص شو» به خبرنگار مهر گفت: این فیلم سینمایی اسفند سال گذشته پروانه ساخت دریافت کرد و در مرحله پیش‌تولید قرار گرفت. ایده، طرح و فیلمنامه این فیلم سینمایی متعلق به فرهاد توحیدی است و من هیچ دخل و تصرفی در کلیت فیلمنامه نداشتم و فقط از جهت کارگردانی و فنی نظاره می‌کنم. وی در ادامه افزود: فیلمنامه فیلم سینمایی «کیسه رو بده خلاص شو» در ژانر اجتماعی به قلم فرهاد توحیدی نوشته شده و روایتگر همه آدمها، آرزوها و تخیلاتی است که داریم. داستان فیلم جذاب است و تصویر تخیلاتی است که همه ما انسان‌ها در ذهن خود داریم؛ حال اینکه تخیلات شخصیت‌ها تا چه اندازه رنگ واقعیت می‌گیرد از نکات جذاب داستان است. رزاق‌کریمی در پاسخ به این پرسش که سرنوشت ساخت فیلم سینمایی «آسمان خردلی» با موضوع جانبازان شیمیایی به کجا رسیده است؟ گفت: این پروژه سینمایی موضوعی مربوط به جانبازان شیمیایی دارد و به دلیل حساسیت‌ آن باید تمام مراحل پیش‌تولید و تولید آن به خوبی طی شود از همین رو همچنان در مراحل پیش تولید هستیم تا بی کم و کاست به تولید برسیم. این کارگردان در پایان عنوان کرد: تولید این فیلم سینمایی هم مانند فیلم سینمایی «خاطراتی برای تمام فصول» حساس است و باید با وسواس و دقت بالایی ساخته شود. امیدوارم تولید این فیلم سینمایی در پاییز سال جدید آغاز شود.


۱۳۹۳/۱/۱۷ - ۰۹:۴۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 63]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سینما و تلویزیون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن