تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس كارى او را اندوهگين و به خود مشغول كند و او با اخلاص براى خدا بسم اللّه‏ ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813214567




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سه خبر کوتاه از رودسر، املش و لاهیجان


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

سه خبر کوتاه از رودسر، املش و لاهیجان رشت - ایرنا - مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی رودسر از تهیه طرح هادی در 14روستای این شهرستان طی سالجاری خبر داد.


ˈصادق اکبری ˈ روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: تهیه این طرح ها در مناطق روستایی بخش های مرکزی رودسر ، کلاچای، چابکسر و رحیم آباد اجرا می شود.
وی اظهار کرد: روستاهای خیاط محله و اوشیان در بخش چابکسر ، فشکل پشته، سارسر ماچیان و رضا محله در بخش کلاچای ، گواسرای سفلی و علیا، کل محله، توتکله علیا و سفلی در بخش مرکزی رودسر و روستاهای هراتبر، تکاس، نیلو، پوده، آخوند ملک و لاتک در بخش رحیم آباد مشمول تهیه طرح هادی در سالجاری خواهند بود.
وی اعتبار تهیه این طرح ها را یک میلیارد و 850میلیون ریال اعلام کرد.
اکبری با بیان اینکه در این شهرستان 103روستای بالای 20خانوار فاقد طرح هادی وجود دارد، ابراز امیدواری کرد با همت مسئولان و تخصیص اعتبارات لازم در جهت تهیه طرح هادی روستاهای فاقد طرح این بنیاد را یاری دهند.
مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی رودسر هدف از تهیه طرح روستای را به عنوان سند توسعه روستا در مراحل اجرا تا صدور سند روستایی ذکر کرد.
به گفته وی ،شهرستان رودسر با دارا بودن 400روستا از پراکندگی ساحل ،جلگه ،کوهپایه و مناطق ییلاقی برخوردار است.
شهرستان رودسر در شرق مرکز استان گیلان بیش از 144هزار نفر جمعیت دارد.ک/3
********
شهردار املش از سفر حدود یکصد هزار مسافر و میهمان نوروزی در ایام تعطیلات سال نو به این شهرستان خبر داد.
ˈحسن پورقربانˈ روز یکشنبه به خبرنگار ایرنا بیان کرد: این تعداد میهمان نوروزی از 25 اسفند تا 14فروردین امسال وارد شهرستان املش شدند و از مکان های اسکان این شهرستان استفاده کردند.
وی افزود: این مسافران نوروزی از 266 اقامتگاه، 307چادر مسافرتی و هفت هزار و860نفر هم از کلاس های اسکان مدارس شهرستان املش استفاده کردند.
پورقربان گفت: علاوه بر مسافران، تعداد زیادی از میهمانان نوروزی املشی که در شهرهای دیگر استان و کشور ساکن بودند برای تعطیلات سال نو به این شهرستان سفر کردند.
وی یادآور شد: با توجه به بارندگی های ایام تعطیلات نوروزی و هشدارهای هواشناسی استقبال مسافران نوروزی در بازدید از جاذبه های گردشگری املش خوب بود.
شهرستان املش با بیش از 47هزار نفر جمعیت در شرق مرکز گیلان واقع است.ک/3
********
لاهیجان - آیین تودیع و معارفه بخشداران جدید و قدیم حوزه بخش مرکزی شهرستان لاهیجان برگزار شد.
به گزارش خبرنگار ایرنا، در این مراسم که در فرمانداری این شهرستان برگزار شد، فرماندار، نماینده، امام جمعه و جمعی از مسوولان ادارات و نهادها حضور داشتند.
در این آیین طی حکمی ˈ حجت حاجی پور ˈ به عنوان بخشدار جدید بخش مرکزی لاهیجان معرفی و از تلاش ها و زحمات ˈ احمد اخلاقیˈ که به مدت بیش از پنج سال در سمت بخشدار این بخش فعالیت داشته تقدیر شد.
گفتنی است بخشدار جدید بخش مرکزی لاهیجان پیش از این به عنوان یکی از کارکنان اداره سیاسی فرمانداری لاهیجان مشغول فعالیت بوده است.
حوزه بخش مرکزی لاهیجان با داشتن 140 روستا دارای بیش از 70 هزار نفر جمعیت است.
شهرستان لاهیجان در شرق گیلان قرار دارد.ک/2
7290/ 7291/ 7287/ 603
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 115]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن