تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):فال بد زدن شرك است و هيچ كس ازما نيست مگر اين كه به نحوى دستخوش فال بد زدن مى شود، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820047890




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خبرهای کوتاه از استان اردبیل


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

خبرهای کوتاه از استان اردبیل اردبیل - ایرنا - مسوول دبیرخانه کانون های فرهنگی ، هنری مساجد استان اردبیل از برپایی بیش از 30 ایستگاه صلواتی در ایام فاطمیه در این استان خبر داد.


به گزارش ایرنا ، نادر سقا روز پنجشنبه در جلسه شورای هماهنگی برگزاری ایام فاطمیه افزود: تلاش شده در ایستگاه های فرهنگی و صلواتی همزمان با سفرهای نوروزی در مسیرها و میادین اصلی شهر مستقر باشند تا مسافران و همشهریان بیش از پیش از این برنامه و فعالیت های این ایام بهره مند شوند.
وی گفت: برگزاری مسابقات فرهنگی ، ارائه خدمات بلوتوث ، توزیع بروشور و نشریات ویژه این ایام ، پذیرایی و پرسش و پاسخ از دیگر برنامه های این استگاه های فرهنگی خواهد بود.
وی توزیع اقلام فرهنگی ، پوستر تبلیغاتی ویژه ایام فاطمیه ، پرچم ، بروشورهای فرهنگی و کلیشه های متنی ایام فاطمیه ، برگزاری مجالس عزاداری ، سخنرانی ، اجرای مسابقه ملی کوثر رسالت در قالب نقاشی ، خوشنویسی ، چهل حدیث و بروشور را از دیگر برنامه های این ایام ذکر کرد.


مبلمان شهری گرمی مغان زیباسازی می شود
*****************************************
گرمی - شهردار گرمی گفت: ایجاد تحول و زیباسازی در مبلمان شهری در دستور کار شهرداری قرار دارد.
رسول حسن زاده روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این راستا با صرف 70 میلیون ریال در سه نقطه شهر،پرچم های جمهوری اسلامی ایران به اهتزاز در آمده است.
وی گفت: چند قطعه پرچم رنگی نیز تهیه شده و در مناسبت های ملی مذهبی در شهر نصب خواهد شد.
وی افزود: بستر گرمی چایی لایروبی و نخاله برداری شده و امید می رود با همکاری بیش از پیش مردم از تخلیه و انباشت زباله در رودخانه ها و مناظر عمومی جلوگیری شود.


بیش از یک هزار مسافر فرهنگی در ستاد اسکان آموزش و پرورش نیر اسکان یافتند
*****************************************************************************
نیر - رییس آموزش و پرورش شهرستان نیر گفت: بیش از 83 خانوار در قالب یک هزار و 10 مسافر فرهنگی در ستاد اسکان آموزش و پرورش این شهرستان اسکان داده شدند.
عین الله یوسفی سادات روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: هفت مدرسه در قالب 60 کلاس تا پایان 14 فروردین ماه آماده پذیرایی از مسافران میهمانان فرهنگی است.
وی گفت: خانوارهای فرهنگی اسکان یافته در مدارس نیر 20 درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش دارد.


مسابقات فوتسال جام نوروز روستایی و عشایری شهرستان نیر آغاز شد
***************************************************************
نیر - به مناسبت نوروز یک دوره مسابقات فوتسال جام نوروز روستایی و عشایری شهرستان نیر با حضور 18 تیم آغاز شد.
به گزارش روز پنجشنبه ایرنا ، این مسابقات به همت هیات ورزشی روستایی و عشایری شهرستان نیر در قالب شش گروه سه تیمی به صورت دوره ای در سالن ورزشی حجاب این شهرستان برگزار می شود.
در اولین روز این مسابقات تیم های روستاهای سغانلو و علی آباد بر تیم های مقابل غلبه و تیم های شایق با اسلام آباد و یامچی و کندوان مساوی کردند.

8124/7124/7116/594/530
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 303]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن