تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هرگاه نيّت فاسد شود، بلا و گرفتارى پيش مى آيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815282631




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

چند خبر کوتاه از جزیره کیش


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

چند خبر کوتاه از جزیره کیش کیش - ایرنا - سازمان منطقه آزاد کیش با هدف تکریم گردشگران و مهمانان نوروزی و تسهیل دسترسی به اطلاعات هواشناسی، سامانه خودکار پیامکی ارسال وضعیت جوی راه اندازی کرد.


به گزارش چهارشنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد، گردشگران نوروزی می توانند با ارسال حرف انگلیسی W بصورت پیامک کوتاه به سامانه 3000764 از وضعیت جوی جزیره کیش آگاه شوند.

***
از 25 اسفند سال گذشته تا چهارم فروردین امسال حدود 182 هزار مسافر و گردشگری نوروزی از طریق مسیر هوایی و مسیرهای دریایی وارد جزیره کیش شده و پس از گذارندن تعطیلات از این جزیره خارج شده اند.
در این مدت سه هزار و 162 گردشگر خارجی نیز بصورت هوایی به کیش سفر کرده اند.

****
ورود هفت هزار و 600 دستگاه خودروی مسافران و گردشگران نوروزی به کیش
برغم حضور این تعداد خودرو در معابر جزیره، با اتخاذ راهکارهای ترافیکی، تردد در خیابان ها و معابر کیش بدون مشکل و ترافیک انجام می شود.
البته پلیس راهوار کیش با همکاری سازمان منطقه آزاد اقدام به یک طرفه کردن برخی معابر پر تردد جزیره در این ایام کرده تا گردشگران نوروزی با مشکل کمتری در معابر جزیره تردد کنند.

*****

اجرای برنامه های فرهنگی و هنری و ایجاد جاذبه های متنوع گردشگری در ایام نوروز، موجب افزایش تقاضای سفر به کیش شد.
هفت هزار بروشور حاوی اطلاعات مورد نیاز گردشگران، برای آگاهی بیشتر آنها از برنامه های نوروزی جزیره کیش در هتل ها، مراکز اقامتی، پذیرایی و فروشگاه های مواد غذایی توزیع شده است.
همچنین در ایام تعطیلات نوروزی، غرفه های برای عرضه محصولات فرهنگی و هنری در سواحل جزیره کیش و اقامتگاه نوروزی برپا شده ضمن اینکه برنامه های متنوعی فرهنگی و هنری در نقاط مختلف جزیره نیز اجرا می شود.

******

زمان اجرای برنامه های هنری در کیش
گردشگران و ساکنان می توانند هر روز از ساعت 18 تا 21 در کشتی یونانی، 21 تا 30 دقیقه بامداد در اسکله تفریحی و 22 تا 30 دقیقه بامداد در تالار شهر از برنامه های متنوع و جنگ های شاد نوروزی استفاده کنند.
اکران تازه ترین فیلم های سینمایی روز کشور در مرکز همایش های بین المللی کیش، برگزاری همایش های مفرح ورزشی در ساحل اسکله تفریحی، فعال سازی 18 ایستگاه دوچرخه در نقاط مختلف، افزایش ساعات فعالیت پلاژ آقایان و بانوان در تعطیلات نوروز و برگزاری کنسرت های موسیقی، جنگ شبانه و نمایش های هنری در تالار شهر از جمله برنامه های سازمان منطقه آزاد کیش برای پذیرایی از گردشگران نوروزی است.
9102/668
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 64]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن