تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نادانى ريشه همه بديهاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813218223




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دو خبر کوتاه از رودسر و املش


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

دو خبر کوتاه از رودسر و املش رشت - ایرنا - رییس جمعیت هلال احمر رودسر از به اجرا درآمدن طرح ملی سلامت و ایمنی مسافران نوروزی در این شهرستان خبر داد.


ˈحسام ستودهˈ روز سه شنبه در جریان آغاز اجرای این طرح در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: در این طرح که با هدف ارتقای سطح سلامت و ایمنی مسافران و گردشگران نوروزی اجرا می شود بیش از 50نفر از عوامل امدادی و اعضای جوان و داوطلب این جمعیت به ایفای وظیفه خواهند پرداخت.
وی از نصب و راه اندازی سه چادر در مدخل ورودی و خروجی این شهرستان در این زمینه اشاره و افزود: از این تعداد دو چادر در میدان امام رضا (ع)با عنوان چادر راهنمای مسافران نوروزی ودیگری چادر خیمه نماز و نیز یک چادر دیگربا عنوان راهنمای مسافران نوروزی در جنب مسجد دریاوارسر تعبیه شده است.
وی همچنین از فعالیت شبانه روزی پایگاه دریایی شهید علی نقی نژاد کریم در کلاچای و پایگاه امداد و نجات جاده یی در چابکسر در طی ایام نوروز خبر داد و بیان کرد :در پایگاه دریایی کلاچای دو امدادگر و در پایگاه امداد و نجات چابکسر پنج نفر عوامل امدادی با بکارگیری تجهیزات اعم از خودرو ،آمبولانس و ست نجات فعالیت مستمر خواهند داشت.
به گفته ستوده، طرح ملی سلامت و ایمنی مسافران نوروزی تا 17فروردین ادامه خواهد داشت.
شهرستان رودسر در شرق مرکز گیلان قرار دارد.ک/3
********
املش- مدیر آموزش و پرورش املش در مراسم تجلیل از خبرنگاران این شهرستان گفت: خبرنگاران افرادی صادق، بزرگوار، مطلع و شجاع در جامعه هستند و شغل آنها مهمترین و حساس ترین شغل ها در جامعه محسوب می شود.
قربان احمدی افزود: خبرنگاران ارتباط خوبی با قشرهای مختلف مردم دارند و اگر این ارتباطات نباشد جامعه بی روح خواهد بود.
وی با اشاره به سه مولفه مهم صداقت، شجاعت و تخصص در خبر گفت: اگر خبری با محتویات اینچنینی تهیه شود بلاشک اثرگذار خواهد بود و همه از آن استفاده می کنند.
احمدی با بیان اینکه برنامه های این نهاد آموزشی با کمک خبرنگاران ارتقا می یابد، بیان کرد: اگر هر مدیری یا جامعه ای از وجود خبرنگاران در جهت درست استفاده کند آن مجموعه و جامعه به شکوفایی و بالندگی خواهد رسید.
وی دانش آموزان، فرهنگیان و مردم املش را مردمی مذهبی و دارای استعداد و با هوش توصیف کرد و گفت: در این راستا برنامه تجلیل از برترین های مسابقات فرهنگی - هنری، مسابقات علمی و تجلیل از ایثارگران فرهنگی را برگزار کردیم و امروز نیز تجلیل از خبرنگاران را داریم و در خردادماه 93نیز برنامه تجلیل از یاران آموزش و پرورش را برگزار خواهیم کرد.
احمدی در بخشی دیگر از سخنانش با خرسندی از ورود اولین میهمانان نوروزی و اسکان آنها در مدرسه حقانی املش گفت: هم اکنون 60اتاق اسکان که 48اتاق آن به صورت ویژه و الف و 12اتاق آن «ب» با همه امکانات در هفت مدرسه این شهرستان آماده پذیرایی از میهمانان است.
در پایان مراسم از 12خبرنگار املش تجلیل شد.
شهرستان املش در شرق مرکز گیلان واقع شده است.
7290/7291/ 603
انتهای پیام /*










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 109]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن