تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 13 مرداد 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):وقتى كه برادر دينى‏ات از تو جدا شد، سخنى پشت سر او نگو، مگر اين كه دوست دارى او د...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید ابزار دقیق

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

الکترود استیل

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1809313959




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تغییر ساختار تعرفه‌گذاری تلفن ثابت و همراه


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران:
تغییر ساختار تعرفه‌گذاری "تلفن ثابت و همراه"
​سخنگوی کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات در پایان سال گذشته اعلام کرد که تعرفه یکنواخت ارائه خدمات تلفن ثابت و همراه با تغییر روش پالس محوری به محاسبه کارکرد مشترکین بر مبنای دقایق استفاده و ساده‌سازی در کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات تصویب شد.
به گزارش گروه بازار باشگاه خبرنگاران، علی‌اصغر عمیدیان با بیان این مطلب گفت: مصوبه کمیسیون به ­منظور ساده‌سازی و حذف پالس محوری از تعرفه‌ها، اجرای هم‌کدی در سطح استانها، یکنواخت‌سازی در تعرفه‌های تلفن‌همراه، کمک به توسعه خدمات تلفن ثابت با تضمین درآمد منطقی برای این شبکه، برقراری عدالت تعرفه‌ای با حذف زون‌های بین‌شهری و تعیین حق اشتراک به صورت پلکانی، فراهم‌کردن امکان تعریف بسته‌های تعرفه‌ای مختلف توسط اپراتور، نظارت‌پذیری بهتر و پایه‌گذاری نظام تعرفه‌ای علمی برای سالهای آینده، به صورت ساده و شفاف در سه سطح مکالمات ثابت به ثابت داخل استانی، مکالمات ثابت به ثابت بین استانی و مکالمات تلفن ثابت به تلفن همراه تعیین شده است.
 
دبیر کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات با اشاره به اینکه اپراتورهای تلفن ثابت می‌توانند در چارچوب تعرفه‌های مصوب، بسته‌های تعرفه­‌ای متفاوت برای افزایش ترافیک و درآمد تعریف کنند، گفت: بر اساس این مصوبه سقف تعرفه هر دقیقه مکالمه ثابت به ثابت داخل استانی 30 ریال، سقف تعرفه هر دقیقه مکالمه ثابت به ثابت بین استانی 330 ریال و سقف تعرفه هر دقیقه مکالمه ثابت به تلفن‌همراه سایر اپراتورها 625 ریال تعیین شده است.
 
وی افزود: همچنین میزان آبونمان پرداختی از سوی مشترکان بر اساس نقاط جغرافیایی و رویکرد حمایتی از روستاها و شهرهای کوچک مبتنی بر میزان کارکرد بصورت پلکانی با حداقل هزار ریال و حداکثر 12 هزار ریال تصویب شد.
 
عمیدیان با تاکید بر اینکه درگذر از دوره دیجیتال به دوران مبتنی برIP و مواجهه با انقلاب دوم ضرورت داشت که برای توسعه خدمات سرویس‌های ارتباطی، روش تعرفه‌گذاری پالس محور را به سرویس محور تغییر دهیم، تصریح کرد: کمیسیون تعرفه پایه یکنواخت یک دقیقه مکالمه تلفن‌همراه سیم‌کارت دائمی برای اپراتورهای تلفن‌همراه برای تماسهای درون شبکه ­ای را مستقل از مسافت 499 ریال تعیین کرده که براساس پروانه‌های صادره، اپراتورها می‌توانند در شرایط رقابتی تعرفه‌های مذکور را تا حداکثر 20 درصد بالاتر اعمال کنند که سقف این تعرفه برابر 599 ریال خواهد بود و این مبلغ برای سیم‌کارت‌های اعتباری می‌تواند حداکثر 50 درصد بالاتر باشد.
 
وی تصریح کرد: همچنین در آخرین جلسه کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات در سال 92 به منظور حمایت از حقوق مشترکین، اجرای دقیق دستورالعمل نحوه برخورد دارندگان پروانه با مشترکین بدهکار تلفن ثابت و همراه پس پرداخت (دائمی) که قبلاً تصویب شده بود مورد تاکید قرار گرفته و از سازمان خواسته شد بر اجرای آن نظارت کامل داشته باشد.
 
براساس این مصوبه اپراتورها صرفاً درصورتی می‌توانند خطوط تلفن ثابت یا همراه دارای ودیعه و یا تضمین پرداخت مشترکین را یکطرفه کنند که مشترک بیش از 80 درصد مبلغ ودیعه یا تضمین پرداخت، کارکرد داشته و یا از پرداخت هزینه کارکرد خود در دو دوره متوالی خودداری کند.

انتهای پیام/

منبع:ایسنا






تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۳ - ۰۷:۳۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 101]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن