تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):در پاسخ به كسى كه عرض كرد: من در عمل ناتوانم و نماز و روزه كم به جا مى آورم اما ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820982606




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مدیریت امور مالی وحسابداری بر روی تلفن همراه


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران:
مدیریت امور مالی وحسابداری بر روی "تلفن همراه"
یک شرکت شرکت فناوری اطلاعات ، تولید کننده‌ی نرم‌افزارهای مالی وحسابداری، با توجه به شرایط مالی و اقتصادی و همچنین جهت ترویج فرهنگ مالی افراد و خانواده، به همت متخصصان خود اقدام به طراحی وتولید نرم افزاری قدرتمند جهت اجرای امور مالی وحسابداری بر روی تلفن همراه نموده است.
به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران؛محدودیت منابع مالی و اقتصادی لزوم استفاده هوشمندانه از علم حسابداری را در تمامی امور علی‌الخصوص امور فردی و خانوادگی ایجاب می‌کند.

امروزه یکی از بزرگترین عوامل رشد اقتصادی افراد و خانواده‌ها اتخاذ تصمیم مناسب در اداره و به کار گیری منابع می‌باشد.

شرکت فناوری اطلاعات پارمیس با تلفیق نرم افزار حسابداری و تلفن همراه موجبات تسهیل در به کار گیری و تسریع در رشد فرهنگ مالی میان افراد و خانواده‌ها را فراهم آورده است.

حسابداری پارمیس همراه زبانی مشترک در نحوه ی تخصیص، به کارگیری، ارزیابی و تجزیه‌ و تحلیل نتایج است که درک صحیح و مشترک از مسائل مالی و حسابداری میان افراد را به همراه دارد.

نرم‌افزار حسابداری پارمیس همراه از سری محصولات موبایل شرکت پارمیس است که به همت متخصصان شرکت فناوری اطلاعات پارمیس تولید کننده‌ی نرم‌افزارهای جامع مالی و حسابداری" فروشگاهی، شرکتی، تولیدی" وبا کوله باری از دانش مالی و نرم‌افزاری به گونه‌ای طراحی شده است که علاوه بر سادگی آن، استانداردهای حسابداری نیز درآن لحاظ شده است.

مدیریت حساب‌های بانکی، صندوق‌ها، هزینه‌ها، بدهی‌ها، طلب‌ها، اعضای خانواده و ارائه‌ی گزارشات متنوع، تنها بخشی از امکانات حسابداری پارمیس همراه است.

این محصول امکان کنترل تمامی هزینه‌ها، درآمدها و مشاهده‌ی گزارشات متنوع را برای کاربران آن فراهم می‌آورد.

این نرم افزار قابل نصب برگوشی‌های اندروید بوده و به صورت رایگان عرضه می‌شود.

انتهای پیام/









تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۳ - ۲۱:۱۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 69]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن