تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):آگاه باشيد كه دانش آينده، اخبار گذشته و درمان دردهايتان و نظم ميان شما در قرآن است. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815312773




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ايران از سقف مجاز صادرات نفت فراتر نرفته است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۶ فروردين ۱۳۹۳ (۱۳:۱۹ب.ظ)
آمريکا: ايران از سقف مجاز صادرات نفت فراتر نرفته است يک مقام دولت آمريکا اعلام کرده که کشورش اطمينان دارد که ايران درباره محدوديت ميزان صادرات نفت به تعهد خود پايبند است.
به گزارش خبرنگار بين الملل خبرگزاري موج، آمريکا روز گذشته (جمعه) اعلام کرد که ميزان فروش نفت ايران به دنبال توافق هسته اي ژنو بيش از ميزان توافق شده نبوده است.
بر اساس اين گزارش پيشتر گزارش‌هاي منتشر شده بود که نشان مي داد ميزان صادرات نفت ايران بيش از ميزان توافق شده در توافقنامه ژنو بوده است.
يک مقام ارشد دولت آمريکا در اين باره گفت: آمريکا در نظارت بر فروش نفت ايران، همواره ميزاني از نوسان را مدنظر دارد و بر اطلاعات مربوط به مجموع فروش بلندمدت نفت توجه مي‌کند.
اين مقام دولت آمريکا که نامش فاش نشده گفته است که کشورش با هر کدام از واردکنندگان نفت ايران در حال گفت و گو است و اطمينان دارد که آنها بر اساس محدوديت‌هاي مشخص شده عمل مي‌کنند.
برخي از خبرگزاري ها در چند روز اخير اعلام کردند که به اسنادي دست يافته اند که نشان مي دهد چهار مشتري آسيايي عمده نفت ايران در ماه‌هاي اخير ميزان نفت وارداتي خود را از ايران افزايش داده اند.
بر اساس توافق هسته اي ژنو ايران مجاز به فروش روزانه يکي ميليون بشکه نفت است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن