تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 16 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):عريف بيش از استحقاق، چاپلوسى و كمتر از استحقاق، از ناتوانى در سخن و يا حسد است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814224454




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آخرین فرصت برای شرکت در کارگاه روش تحقیق در سینمای مستند اعلام شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

آخرین فرصت برای شرکت در کارگاه روش تحقیق در سینمای مستند اعلام شد تهران - ایرنا - فیلمسازان جوان، دانشجویان و هنرجویان سینما تا پایان هفته جاری فرصت دارند که نسبت به ثبت نام در کارگاه تخصصی درس گفتارهای روش تحقیق در سینمای مستند اقدام کنند.


به گزارش روزشنبه مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی به منظور گسترش و توسعه مباحث تحقیق و پژوهش در تولیدات سینمای مستند و تقویت هرچه بیشتر رویکرد تحقیقی فیلمسازان در فرآیند تولید مستند، در اردیبهشت و خرداد ماه 1393، اقدام به برگزاری مجموعه درس گفتارهای روش تحقیق در سینمای مستند می کند.
جمعی از اساتید پیشکسوت و صاحب نظر در عرصه تحقیق و پژوهش نظیر ناصر فکوهی، محمد تهامی نژاد، احمد ضابطی جهرمی، شهاب الدین عادل، علی بلوک باشی، مهرداد زاهدیان، همایون امامی و ناهید عبدی، مدرسان مجموعه درس گفتارهای روش تحقیق در سینمای مستند هستند که این کارگاه ها از اول اردیبهشت ماه و طی هشت جلسه متناوب، در سالن سینماحقیقت مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی برگزار خواهد شد.
ثبت نام در این کارگاه ها از طریق پایگاه اینترنتی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی به نشانی www.defc.ir و www.cinematajrobi.ir صورت می گیرد. ضمن اینکه شرایط و مدارک لازم ثبت نام، هزینه حضور در کارگاه ها، جدول برنامه ها، موضوع کارگاه ها، اساتید هر درس گفتار و... هم روی این سایت ها قرار گرفته است.
دانشجویان رشته هنر و سینما (با ارائه کارت دانشجویی معتبر)، مستندسازان (با ارائه معرفی نامه از انجمن مستندسازان) و هنرجویان انجمن سینمای جوان (با ارائه معرفی نامه از انجمن سینمای جوانان ایران) می توانند ضمن تکمیل فرم ثبت نام، در این کلاس ها شرکت کنند.
با توجه به محدودیت تعداد پذیرفته شدگان، اولویت با افرادی است که زودتر ثبت نام کرده اند. ضمن اینکه به متقاضیانی که در تمامی جلسات این درس گفتارها حضور فعال داشته باشند، گواهی شرکت اعطاء خواهد شد.

** کتاب بازاندیشی در سینمای مستند ترجمه می شود
کتاب بازاندیشی در سینمای مستند (Rethinking Documentary) نوشته توماس آستین و ویلما رجونگ را محمدحسین تمجیدی در مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی ترجمه می کند.
این کتاب شامل مجموعه مقالاتی است که توسط اندیشمندان حوزه مطالعات فیلم، سینما و رسانه به رشته تحریر درآمده است. این کتاب که مسائل روز و مورد گفتمان سینمای مستند را به صورت نقادانه و آکادمیک مورد بررسی قرار می دهد، در چهار فصل طراحی شده است و هر یک از فصل ها بصورت مستقل اما در یک زنجیره واحد، جدیدترین مباحث مرتبط با سینمای مستند را مطرح می کند.
فصل اول این کتاب شامل 9 مقاله مستقل چشم اندازهای انتقادی فرم ها و مفاهیم در سینمای مستند می شود و در فصل دوم، شرایط تولید آثار مستند به بحث گذاشته شده است. فصل سوم کتاب نیز به دنیای معاصر مستند و مستندسازی می‏پردازد و تنوع حاصل از تفکر جدید در باب سینمای مستند را با رویکردهای متفاوت به نقد می کشد.
در فصل پایانی این کتاب هم جدیدترین موضوعات مربوط به حوزه دیجیتال شدن عرضه آثار مستند بیان شده است. در این فصل 4 مقاله ارائه شده که اصلی ترین مباحث سینمای مستند در فضای وب و اینترنت، با نگاهی تحلیلی مورد توجه قرار گرفته است.
فراهنگ(2)**9266**1588
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سینما و تلویزیون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن