تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):توبه زيباست، ولى از جوان زيباتر .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815267902




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

با شکست مس کرمان، شانس خود را براي صعود به رده‌هاي بالاي جدول بيشتر خواهيم کرد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۶ فروردين ۱۳۹۳ (۱۲:۵۴ب.ظ)
مربي تيم فوتبال صباي قم: با شکست مس کرمان، شانس خود را براي صعود به رده‌هاي بالاي جدول بيشتر خواهيم کرد مربي تيم فوتبال صباي قم گفت: با شکست مس کرمان و کسب سه امتياز شانس خود را براي رفتن به رده‌هاي بالاتر جدول ليگ سيزدهم بيشتر مي‌کنيم.
به گزارش خبرگزاري موج‏، ساکت الهامي اظهار کرد: به دليل سه اخطاره بودن و همچنين به سبب مصدوميت 4 بازيکن اصلي تيم، در بازي مقابل مس کرمان تمام بازيکنان را به طور کامل در اختيار نداريم ولي اميدواريم تلاش ما به کسب سه امتياز بينجامد.
وي با مهم دانستن کسب سه امتياز از اين مسابقه بيرون از خانه بيان داشت: ما مي‌خواهيم دو پله ديگر در جدول رده بندي بالاتر برويم بنابراين لازم است که از اين بازي با کسب پيروزي خارج شويم و نهمين پيروزي اين فصل را هم کسب کنيم ولي مجيد حيدري و روزبه چشمي را به دليل سه اخطاره بودن و همچنان مرتضي کاشي و محسن بيات را به دليل مصدوميت در اختيار نداريم.
الهامي ادامه داد: بازي هفته بيست و نهم با مس کرمان قطعا از نظر فني کيفيت بالايي خواهد داشت زيرا هر دو تيم براي دستيابي به سه امتياز مسابقه بايد بازي تاکتيکي انجام دهند اما تصور من اين است که بازي فيزيکي و درگيرانه‌اي با حريف خواهيم داشت و بايد با آمادگي صددرصد به ميدان برويم.
مربي تيم صباي قم ادامه داد: تمام حواس ما در اين بازي بايد جمع باشد و بازي را نيز با رعايت نکات تاکتيکي و تکنيکي شروع کنيم زيرا مس کرمان در اين ديدار به دنبال فرار از خطر سقوط به ليگ دسته اول انگيزه زيادي دارد و اين ما هستيم که بايد باهوش باشيم.
وي ابراز کرد: بازي آخر مس کرمان در ليگ برتر برابر تيم فجر شهيد سپاسي شيراز را با دقت تماشا کرده‌ايم و به نظرم آنها در ديدار با فجر تلاش زيادي انجام دادند اما در کسب نتيجه ناکام بودند، ضمن اينکه در اين ديدار با توجه به اينکه در خانه ميزبان هستند، از تمام ظرفيت خود در مقابل صبا استفاده خواهند کرد.
الهامي در خصوص وضعيت تيمش برابر مسابقه با تيم مس کرمان اظهار کرد: قصد داريم در اين بازي با هماهنگي تيمي يکي از بهترين بازي‌هاي خود را به انجام برسانيم تا با کسب سه امتياز شانس خود را براي رفتن به رده‌هاي بالاتر جدول ليگ سيزدهم بيشتر کنيم.
وي عنوان کرد: از آمادگي بازيکنان کاملا مطمئن و راضي هستيم و نسبت به کسب نتيجه در دو بازي باقي مانده ليگ سيزدهم با مس کرمان و سايپا البرز نيز اميدواري بيشتري پيدا کرده‌ايم، زيرا اين بازيکنان شايستگي‌هاي زيادي دارند و حق آنها و صبا قرار گرفتن در نيمه پائين جدول نيست.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن