تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 5 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هيچ جلسه قرآنى براى تلاوت و درس در خانه‏اى از خانه‏هاى خدا برقرار نشد، مگر اين...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

سایت ایمالز

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812668544




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خبرآزادی محیط بان محکوم به قصاص خستگی کار را از تنمان درآورد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

تهیه کننده پایتخت 3: خبرآزادی محیط بان محکوم به قصاص خستگی کار را از تنمان درآورد تهران-ایرنا- تهیه کننده سریال پایتخت 3 گفت: آزادی محیط بان محکوم به قصاص زیباترین خبری بود که خستگی کار را از تن تمامی دست اندرکاران ساخت این سریال درآورد.


الهام غفوری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی ایرنا اظهار کرد: هنوز از طریق مراکز رسمی نظرسنجی سازمان صدا و سیما هیچ گونه نتیجه ای اعلام نشده است.
حدود 2 سال پیش یکی از محیط بانان سازمان حفاظت محیط زیست به نام کرامت برهانی در شهرستان خاتم در مرز استان فارس و یزد با شکارچیانی مواجه می شود که مسائل پیش آمده بین آنها منجر به درگیری می شود ، در اثر این درگیری یکی از شکارچیان به نام رحیم بیگی در اثر درگیری جان خود را از دست می دهد.
بر اساس حکم دستگاه فضایی این محیط بان یزدی محکوم به قصاص می شود ، اولیای مرحوم بیگی پس از پیگیری های مجدانه این سازمان و استان یزد، رضایت خود را اعلام می کنند و در آخرین واپسین روزهای سال 92 پس از 2 سال زندانی این محیط بان با موافقت اولیاء دم و رضایت آنان و دستگاه قضایی از زندان آزاد می شود .
غفنری افزود: فقط دراخبار چند روز گذشته بازخورد سوالات خبرنگاران از مردم برایم جالب بود چرا که اغلب سریال پایتخت 3 و مجموعه کلاه قرمزی را تمجید می کردند.
تهیه کننده سریال پایتخت 3 درمورد شایعاتی مبنی بر حذف برخی از بخش های سریال گفت: این امر صحت ندارد و بنده کاملا تکذیب می کنم.
وی ادامه داد: سریال عینا همانی بود که مجموعه تصویربرداری انجام داده بود و هیچ حذفی در پخش آن وجود نداشت.

** ضبط سریال پایتخت 4 در هاله ای از ابهام/ضبط ادامه سریال در چین شایعه است
غفوری در مورد شایعاتی مبنی بر ادامه ساخت سریال پایتخت 4 در کشور چین اظهار کرد: این گونه مطالب صحت ندارد و واقعیتش هم این است که با این همه خستگی هنوز همچین صحبتی از جانب گروه و یا سازمان نشده است.
وی در ادامه با اشاره به بازخوردهای مناسب و مطلوب مردمی در حین تصویربرداری از سریال پایتخت یادآور شد: عوامل تولید سریال تا 10 فروردین ماه مشغول به تصویربرداری بودند و طی این مدت در هر مکانی که بودیم مردم دورمان جمع می شدند و با دقت و ریزبینی نکات مثبت کار را به ما گوشزد می کردند.

**قصد هیچ گونه توهینی به هیچ فردی یا گروهی نداشتیم
تهیه کننده سریال پایتخت 3 در مورد پیشداوری هایی که در اواسط سریال انجام شده بود، گفت: معتقدم باید از ابتدا تا انتهای یکی سریال دیده شود و سپس در مورد آن قضاوت شود.
وی افزود: به هرحال هر کاری که ساخته شود یک گروه مخالف و یک بخش موافق خواهد داشت؛ البته نظر هر دو برای عوامل تولید کننده سریال ارزشمند بود چرا که نظرات آنان کمک می کند تا برای کارهای آتی اصلاحاتی هم داشته باشیم.
غفوری ادامه داد: اما آن چه که قلبا قرار بود در این سریال اتفاق بیافتد؛ نبود هیچ گونه توهینی به افراد و شخصیت ها و گروه های مردمی بود؛ علی الخصوص که مازنی ها مردمانی بسیار میمان نواز و مهربانی بودند و در آن زمانی که ما در آنجا مشغول تصویربرداری بودیم این واقعیت را از نزدیک لمس کردیم.
وی خاطرنشان کرد: امیدوارم با اتمام این سریال و نشان دادن تمامی سکانس ها توانسته باشیم نظر مخالفان را هم مساعد کرده باشیم چرا که ما هیچ گونه قصد و غرضی نداشتیم و فقط یک الگوی صحیح از یک خانواده ایرانی را به تصویر کشیدیم که تنها تفاوت آن با دیگران لهجه مازندرانی شان بود که این امر می توانست به دیگر اقوام ایرانی همچون ترک، کرد، لر، بلوچ، عرب و غیره نیز نسبت داده شود.

**علیرضا خمسه تمامی دستمزد خویش را از بابت سریال پایتخت 3 گرفته است
غفوری در ادامه با اشاره به دستمزد بازیگران سریال اظهار کرد: خمسه در یک برنامه نوروزی در مورد دستمزدش صحبت هایی کرده بود اما ایشان اسمی از پایتخت 3 نیاورده بود و در واقعی منظورش هم این سریال نبود.
وی گفت: خمسه تا این لحظه دستمزد خود را گرفته و هم اکنون فقط قسط آخر تمامی بازیگران مانده که آنهم به سبب تعیطلات عید نوروز تا چند روز آینده پرداخت می شود.
تهیه کننده سریال پایتخت 3 تصریح کرد: طی صحبت هایی که با آقای خمسه داشتم وی این موضوع را که از این سریال طلبکار است تکذیب و علام کرد که منظورش اثری دیگر بوده است .
وی خاطرنشان کرد: برای تولید این سریال حامیان (اسپانسر) خوبی داشتیم و سازمان صدا وسیما نیز پشتیبانی مناسب و مطلوبی داشته و بر همین اساس هیچ گونه مشکل مالی نداشته ایم.
فراهنگ(4)**9187**
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 73]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سینما و تلویزیون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن