تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):منتظران ظهور امام مهدى(ع) برترينِ اهل هر زمان‏اند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813288963




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جنگ جهانی سوم چه زمانی بوقوع خواهد پیوست؟


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز:
جنگ جهانی سوم چه زمانی بوقوع خواهد پیوست؟

جنگ جهانی سوم چه زمانی بوقوع خواهد پیوست؟
ویس آف راشا نوشت: به نظر می رسد که زمان آغاز جنگ جهانی سوم تعیین شده است.
به گزارش نامه نیوز، برخی در تلاش هستند که این دسته از اطلاعات به گوش جوامع نرسد ولی همانطور که می دانید بالاخره یک روز ابرها کنار رفته و حقیقت نمایان می شود. در آینده ای نزدیک، چه سرنوشتی در انتظار انسان ها خواهد بود؟ در صورت فرا رسیدن آن روز "روز ایکس" چه باید بکنیم؟

تمامی پست ها و موضوعات فوق به وفور در اینترنت دیده می شوند. اطلاعات و حقایق در مورد اوضاع اوکراین و دخالت روسیه، آشکارا تحریف شده و دستخوش تغییرات قرار گرفته اند و به همین دلیل مردم دقیقا درک صحیحی از این که چه اتفاقی در حال رخ دادن است، ندارند. هنگامی که درک درست و اصولی از موضوعی نباشد، قدرت تخیل و حدس و گمان به سرعت جایگزین حقیقت می شود. همین جا است که رسانه ها نیز سر جای خود ننشسته و دست به کار می شوند. رسانه ها و مطبوعات برای اعلام دقیق زمان آغاز جنگ جهانی سوم از پیشگویی های آینه بین های معروف همچون "ناسترداموس"، "وانگا" و همچنین وضعیت کنونی جهان استفاده کرده و اخباری را اعلام می کنند.

برای مثال، در حال حاضر در شبکه ها و سایت های اینترنتی روسی زبان از پیشگویی های ستاره شناس معروف روسیه "پاول گلوب" خبر می دهند. گلوب در سال 2009 میلادی، پیشگویی کرد که جنگ جهانی سوم در ماه مارس سال 2014 میلادی، هنگامی که مرزبندی دولت ها دوباره آغاز شود و درگیری های نظامی تشدید یابند، بوقوع خواهد پیوست. اگر بخواهیم حرف های گلوب را باور کنیم، جنگ جهانی سوم یا باید در زمان برگزاری المپیک زمستانی سوچی اتفاق می افتاد و یا در زمان برگزاری مراسم اختتامیه. او همچنین پیشگویی کرده بود که اوکراین به چند قسمت تبدیل خواهد شد. واقعا که پیشگویان دنیای عجیبی دارند. یعنی مغر انسان تا این حد پیچیده و پیشرفته است که بتواند آینده را با جزئیات کامل ببیند؟

وانگهی اگر به منبع اولیه ی پخش این خبر نگاهی داشته باشیم، نکات جالبی را درخواهیم یافت. با این که تاریخ این پیشگویی، سال 2009 نوشته شده است ولی پس از آغاز درگیری های اوکراین، تغییراتی در آن صورت گرفت. این تغییرات، یک مقاله ی کهنه و بی ارزش را به یک خبر فوق العاده تبدیل کرده که مثل بمب در اینترنت منتشر شد.

چرا این تله همیشه ما را به دام می اندازد؟

خانم "ایرینا لوکیانوا" روانشناس، بر این عقیده است که دلیل همه ی این موضوعات، نیاز انسان به حفظ جان خود می باشد.

یک ضرب المثل روسی است که می گوید "کسی که از قبل خبر دارد، آماده تر است". به همین دلیل ما ترجیح می دهیم که درباره ی بروز یک حادثه از قبل مطلع باشیم تا بتوانیم خود برای وقوع آن آماده کنیم. موضوع مهمی همچون جنگ و از آن مهمتر، جنگ جهانی سوم موضوعی است که نمی تواند مردم را بی تفاوت رها کند. جنگ جهانی سوم، تک تک انسان های جهان را در بر خواهد گرفت و از این گذشته، هنوز آتش یادبود جنگ جهانی دوم خاموش نشده است. در کل می توان گفت که احساس عمیق ترس، دلیل اصلی اشتیاق مردم به این موضوع می باشد.

همانطور که آگاه هستید، در سالهای اخیر پیشگویی های مربوط به آخرالزمان، جنگ های بزرگ و پایان حیات در کره زمین به شدت مورد توجه مردم در سراسر دنیا قرار گرفته اند. برخی از انسانها با شک و تردید به این پیشگویی ها نگاه می کنند و این در حالی است که برخی دیگر به شدت در حال پیگیری اخبار مربوط به زمان دقیق جنگ جهانی و تائید اخبار مربوط به این پیشگویی ها هستند.

نظر پیشگویان مختلف درباره جنگ جهانی سوم

"وانگا"

برای مثال، آینه بین معروف بلغاری "وانگا" در پیشگویی های خود می گفت که جهان تا وقتی که سوریه سقوط نکند تنها در مرز فاجعه قرار دارد و به محض وقوع این حادثه جنگ جهانی آغاز می شود. هنگامی که او در سال 1978 این پیشگویی را انجام داد، کسی حرف هایش را نمی فهمید. ولی اگر به وقایع اخیر دنیا نگاهی داشته باشیم، خواهیم دریافت که در حرف های وانگا، درصدی از حقیقت وجود داشته است.

" جوآنا ساوتکت"

خانم "جوآنا ساوتکت" از پیشگویان معروف انگلیسی در قرون 18 الی 19 میلادی، یقین داشت که آخرالزمان از سوی شرق به سمت ما خواهد آمد. وی در این باره گفته است:

"هنگامی که شرق درگیر جنگ شود، بدانید که آخرالزمان درگیری ها نزدیک خواهد بود."

او این پیشگویی را در سال 1809 انجام داد و در آن زمان کمتر کسی عمق این موضوع را درک می کرد. لازم به ذکر است که بسیاری از پیشگویی های خانم ساوتکت همچون انقلاب فرانسه، به قدرت رسیدن ناپلئون و شکست او، به حقیقت پیوسته اند.

"جوی عیاد"

بانوی پیشگوی مصری "جوی عیاد" برعکس دیگر پیشگویان بر این عقیده است که هیچگونه جنگ جهانی سومی در راه نیست. او به گفته ی خودش به دقت تمامی تغییرات کهکشانی کره زمین را مورد بررسی قرار می دهد. خانم عیاد می گوید که هیچ گونه جنگ و یا درگیری، کره ی زمین را تهدید نمی کند و تنها جنگ هایی که به راه خواهد افتاد، جنگ های اقتصادی و اطلاعاتی خواهند بود. ولی مهمترین درگیری در عصر حاضر، جنگ بر سر تفکر انسان ها خواهد بود.

جنگ جهانی سوم جنگی است که در آن به جای استفاده از ابزارآلات و تسلیحات نظامی، از رسانه ها و مطبوعات استفاده می شود. لازم به ذکر است که این جنگ در حال حاضر نیز در جریان است. به همین دلیل ما باید هنگام دیدن، شنیدن و خواندن اخبار بتوانیم حقایق آن را آنالیز و سبک سنگین کنیم. تنها در این صورت خواهیم توانست از این معرکه جان سالم به در ببریم.




1393/1/16





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن