تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):روزه دارى (در حكم) دهانى است كه جز به خير سخن نگويد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820988130




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کاهش 33 درصدی تخلفات در ایام نوروز


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

کاهش 33 درصدی تخلفات در ایام نوروز تهران - ایرنا - رییس ستاد طرح نظارتی ویژه و استقرار کشیک نوروزی سازمان تعزیرات حکومتی، از کاهش 33 درصدی تخلفات در نوروز 1393 در مقایسه با سال گذشته(1392) خبر داد.


«علیرضا جواهری» روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار اجتماعی ایرنا افزود: بیشترین مورد تخلف در گرانفروشی با 34 درصد گزارش شده و درج نکردن قیمت بر روی کالا، صادر نکردن فاکتور، عرضه خارج از شبکه و تخلفات بهداشتی از دیگر موارد تخلفات بوده است.
وی با بیان اینکه کشیک نوروزی سال 93 مانند سال های گذشته در دو دوره انجام شد، ادامه داد: دوره اول از هفدهم تا 29 اسفند سال 1392 به اجرا در آمد و دوره دوم نیز از اول تا 15 فروردین سال 93 اجرا شد.
جواهری در تشریح اهداف طرح نظارتی ویژه و استقرار کشیک نوروزی سازمان تعزیرات حکومتی گفت: سازمان تعزیرات حکومتی این طرح را با هدف ایجاد هماهنگی، همدلی و تعامل موثر بین بخشی و فرابخشی سازمان در مقابله با تخلفات و جلوگیری از اجحاف به مردم اجرا کرده است.
مدیر کل حقوقی سازمان تعزیرات حکومتی همچنین رسیدگی فوری و خارج از نوبت گزارش ها برای آرامش خاطر و امنیت مردم در خرید کالا و خدمات و تسهیل در سفرهای نوروزی کشور را از دیگر اهداف طرح کشیک نوروزی برشمرد.
اجتمام(4) ** 9317 ** 1071
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 59]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن